aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 12 februari 2011 10:37

Hej igen!


I götet ska jag & Emma först käka på nån restaurang, sen ska vi till melodifestivalen för hennes syrra fyller år, tror hon fyller tolv.

grattis till henne! :D


Sen ska jag och Emma göra nått och sen vid ett åker vi hem mot hbg igen, sen nannar jag hos Emma och imorgon kommer jag inte ihåg vad jag skulle göra haha, ska ta reda på det sen.. eller imorgon xd


   haha jag & emma igår, hahahahahahhaa... dör. 

Av 'alice forsberg - 12 februari 2011 10:33

Godmorgon!


Dålig update igår, hehe inte meningen :o


Menmen, igår var det skola & sen efter det, åkte jag och Emma hem till mig och sen vid fyra följde Emma med mig när jag skulle dansa.

Sen åka halft lökig hem till Emma haha, sen hem till mig igen och duscha & föna håret osv. 

Sen vid tio träffade vi philip, emil & max.

Vi gjorde inte alls mycket, var ute ett tag och sen chilla & kolla teve och sen ut igen, sen in till max litet tag och sen vid tolv något stack jag & Emma hem.


Nu ska jag och Emma göra vid oss & sen vid halv ett ska vi åka mot Gööööööööööteborg!

Av 'alice forsberg - 10 februari 2011 21:17

Hejhej!

angående förra inlägget:


jag skrev av mig lite, inget jag hakar upp mig på ,och påverkar mig extremt mycket osv..


Dagen:


Började med att jag, ellen & emma åkte till ishallen och åkte där osv, sen vid elva gick vi till donken & käkade lite mohaha, sen till skolan igen och där spelade 7ans tjejer mot 6ans tjejer sån dodgeboll *stavn.*


HAHAHA, så sjukt gulligt att vi vann skiten, och dom går och säger till Mikael att vi fuskade & att vi sagt fula ord till dom osv, aww nästan så man tycker synd om dom :')


Sen finns det ju allmäna ungar som tror dom är små bitchar & har någon sorts fjortisattityd.. Synd bara att dom kan bitcha sig först, men sen om man bitchar tillbaka och rååååkar äga skiten ur dom, så bara kommer dom med någon konstig blick som ska föreställa en snening...haha fail..


Inte för jag orkar lägga ner en massa av min dyrbara tid på att bråka med omogna personer, men jag kan inte låta bli att förvandlas till en redig bitch när dom tror dom är något.. jaja det löser väll sig ;)


Ojojoj nu blev det lite för långt inlägg om detta haha.. 

iaf, sen bara hem och träffa emma snabbt, plugga, duscha och nu ska jag snart stänga datorn och kolla lite teve.

hörs!





Av 'alice forsberg - 10 februari 2011 20:13

Asså jag är så himla stressad just nu,har varit det dom senaste dagarna /veckan. Massa läxor, prov, folk som vill träffas osv, jag hinner inte med allt!!

Jag känner mig lixom.. ledsen, eller nej inte riktigt ledsen..mer "oroligstressad" , svårt att förklara men jaja, ni får försöka fatta iaf..


Jag visar ingenting av det i skolan osv, men när jag är hemma och ska plugga tillexempel så känner jag att jag inte fattar någonting och att jag inte orkar med att fortsätta då, men jag vet att jag måste, men känns helt meningslöst?!

och sen om jag skiter i det, och gör något annat sålänge, så känner jag mig sjukt stressad efter att jag måste förstå det och kunna det till proven osv..


Sen det med att folk som vill träffas, det handlar också om pluggande osv, jag hinner inte med att träffa folk på dagarna och sen plugga, träna & ALLT ,åhhhh :o

men sen vill jag heller inte vara sån som är tråkig och sitter hemma och är osocial hela dagarna.. & sen åker jag till Gran Canaria på onsdag.. så vill ju träffa folk innan dess, SKA JU VARA BORTA I TVÅ VECKOR, det stressar mig också för jag missar massa i skolan osv.


jaja , hoppas det blir bättre.

SOMMARLOV?! 

VARFAN ÄR DET NÅGON STANS ?! 

GE MIG......NU


Av 'alice forsberg - 10 februari 2011 18:45

Hejsan hoppsan!


Lite bilder sen dagen kanske ni skulle vilja se ? 

haha , antar att ni vill det, annars får ni väll blunda ;)

Lite andra random bilder kommer till  sist också.


   

haha mina & ellens skridskor..random

haha ellen & vera :p
ERKÄNN dom är lika på denna bilden... .;oooooo 

     

emelieeee

 

hahahhahaahaha, emma, danni & MEEEE (fail)

     '

charlotta clara julia

 

julia (även känd som bambipåhalis) &  meeeeeeeee

   NUU kommer vi till dodgeboll (sär stavn.) , haha  vi 7or mot 6orna...

   haha, thaaaa giiiiiirls i omkl. rummet, haha bollkriiiiig   malin & anna   awwwwww filip      

hahahahaha , Emma & jag  .. vi gjorde puckelrygg på varran.. HAHAH!

Av 'alice forsberg - 9 februari 2011 21:14

Nu är jag suuuuuuuur för jag fattar inte matten.

så inga fler inlägg idag, men imorgon lär de la' bli !
 godnatt..

Av 'alice forsberg - 9 februari 2011 19:55

Hejhej!

Nu ska jag strax packa ner allt i min väldigt, väääldigt vackra väska.

haha, nejmen jag ska packa ner skridskorna & lite sånt tills imorgon när vi ska åka skridskor.

haha, jag orkar inte egentligen men jaja bättre än vanlig skoldag!


tror jag kommer fotta en del mohah, så kommer antagligen upp bilder här imorgon eftermiddag / kväll!


 nu ringde emma så ska snacka med henne lite, skriver mer sen.


KAN BARA SKRIVA : MATTE IN MY ASSSSSSSSSSSS

Av 'alice forsberg - 9 februari 2011 07:15

GOOOOOOOOOOOOOODMORGON!

är så himla pigg så det är inte sant, sov massor av timmar inatt & är på mitt bästa humör EVER!!


fast nä.

verkligen inte, sov inte alls bra.

har lyckats sova 5 timmar i alla fall, känns verkligen bra..


   ranne bild? 

men nja, kan ju stämma ibland

ehehehhe , jag gillar mina "g"  , fina krokar. -.-

Ovido - Quiz & Flashcards