aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 31 mars 2011 21:54

Hejhej!


Min dag har varit lika tråkig som alla andra vardagar, bara skolan och vi hade stefan sista lektionen. Kan ju säga att den lektionen inte var särskilt seriös och var nog ett helvete för Stefan haha.

Han är ju inte värd så mycket mer, om man säger så....


Sen efter skolan gick jag hem med emma och vi käkade för vi höll på att svälta ihjäl, sen iväg till träning och sen hem och duscha och ta det lugnt.


Imorgon är det fredag,ska verkligen bli såhäääääääär skönt med helg nu!
Efter skolan går jag och emma hem till henne ett tag, sen hem till mig och antagligen hämta min data hähä, sen hem till emma igen sen sover jag där.

Perfa!


nu ska jag stänga denna datan sen ska jag sova, eller nej tror jag kollar en film eller något i min ensamhet först.

godnatt 

Av 'alice forsberg - 31 mars 2011 19:28

Svårt att skriva, klart man har sina mål, drömmar och önskningar här i livet, men svårt att bara rabbla upp såhär..Men får göra mitt bästa!


Mina mål här i livet är nog att i framtiden må bra, ha det bra när det gäller boende , jobb, kärlek och såklart allt allmänt.

Jag har just nu ingenaning om vad jag vill jobba som, men polis har jag faktiskt funderat på...men nja, får se vad som händer i mitt huvud tills det slutligen är dax att nästan välja sin framtid. Klart man kan utbilda sig till en massor av annat också, men ja..ni fattar poängen?


Mina drömmar..Åh dom är många, skulle bli en hel bibel om jag skulle rada upp alla mina drömmar här, men en lite knepig dröm som jag faktiskt tror att de flesta har tänkt på, är att jag skulle vilja läsa andras tankar..ibland.

Men den lite mer seriösa drömmen är att när jag är äldre bo i New York eller i någon annan storstad. Trot faktiskt inte jag vill leva och bo fast här i Sverige i hela mitt liv, lite omväxling hade varit såååå skönt!


Önskningar..De går nog under samma kategori som mina drömmar.


Detta var det jag kunde komma på, inte så värt bra kanske men det duger.


Ps 1, fan vad jag älskar mig själv! älskar att jag bara kan skriva utan att tänka, prata utan att tänka och bara tänka utan att tänka innan. älskar att vara spontan och shit, nu började ett program på teven, dax att bänka sig i soffan..!

Av 'alice forsberg - 30 mars 2011 22:00

Nyduschad & ska föna håret, sedan sova.

Är verkligen dötrött!

Imorgon är det torsdag..sedan fredag, sen helg :D


Här tänker man positivt !  

godnatt på er

Av 'alice forsberg - 30 mars 2011 20:26

Hejsan!


Idag har jag ju som vanligt varit i skolan och alla ni som läser min blogg vet nog vad det innebär?

Det enda de flesta av er inte vet om är att A-gruppen fick sluta halv tre idag, istället för 15:15.

Eftersom vi gjorde provet först, sen så hade vi ju NO sen..men Lars lät oss gå hem istället, hähä!


När jag kom hem hade jag ont i huvudet så jag la mig på soffan ett tag & kollade på några avsnitt av top model,åh vad jag älskar det programmet! :')


Sen träffa Emma ett tag & sen snackade jag med Ellinor ett tag på msn.

Så skriver hon att jag ska göra mig klar så kommer hon till mig & hämtar upp mig, HAHA så glad jag blev!

Nivet..henne jag skrev om på "dag 2" ? 

Vi snackade ganska mycket och hade allmänt roligt, sen gick jag hem och käkade.


Nu sitter jag här och ska snart plugga lite mer engelska och sen ska jag göra något, vet inte riktigt än faktiskt men jaja orkar inte sitta här & feta mig mer hähä!  


Av 'alice forsberg - 30 mars 2011 19:51

Kan bara säga att sommar är min absoluta favorit årstid!

Behöver jag verkligen skriva så mycket varför egentligen?


Sommarlov, inga läxor, ingen skol-stress, värme, sol, sola & bada, kompisar,mysiga sommarkvällar, festival, sommarfester och mycketmycket mer!

Det kan bara inte bli bättre alltså!


Tänk er själva nu..ni tittar ut genom ert fönster och ser solen som skiner, det är mitt i juli, ingen skola att ens tänka på.

Bara att ta på sig ett par shorts och ett linne eller en tshirt och gå ut!

Häääärligt!

   haha herregud..Bilden är sedan sommaren 2010, jag & olivia fick för oss att cykla drive-in på donken vid elva? :o

så snygg man var, verkligen :)


Av 'alice forsberg - 29 mars 2011 18:30

Hej!


Har precis pluggat So tills provet imorgon..dödamiglångsamt..!

Jaja, det får gå som det nu går.


Idag har jag bara varit i skolan & sen när jag slutat drog jag mig hemåt & tog det lugnt ett tag.


Hm..vad kan jag mer berätta, att imorgon ska jag kanske träna & på torsdag ska jag träna & på lördag ska jag och emma nog kolla match och på fredagen innan dess ska jag bara till skolan och efter det antagligen vara med emma och sedan sova där (?)


Skiver mer lite senare, har ju inget vettigt att skriva om just nu ändån.


Av 'alice forsberg - 29 mars 2011 16:30

Just nu är det väldigt många personer jag vill träffa..

Men en tjej som jag faktiskt saknar väldigt mycket är Ellinor Hagelborg.


Det var så himla längesedan vi träffades så jag minns inte ens när det var sist.

Vi har känt varandra sedan i förskolan & vi har många minnen tillsammans, både roliga & mindre roliga.

Jag måste träffa denna underbara människan snart & det ska verkligen bli av!


denna bilden är tagen när vi sov över sist, vilket var ganska så längesen.

i alla fall några månader sen.

du är så söt 

älskar dig. 

Av 'alice forsberg - 28 mars 2011 18:55

10 fakta om mig.


1. Jag gillar nästan all musik, men skrikig rockmusik går bara inte

2. Jag älskar sommarkvällar
3. Jag klarar mig inte utan mina vänner, speciellt inte utan dom som står mig närmst
4.  Jag har haft navelpiercing sedan lite mer än ett år tillbaka

5. Jag haaatar att dammsuga & städa, fy vad tråkigt det är
6.  Om jag hittar en ny favoritlåt har jag en förmåga att ha den på repeat i fleradagar..

7. Jag älskar att dansa  

8. Om jag ska bada i tillexempel havet, måste jag se bottnen annars vägrar jag  att ens doppa fötterna
9. Jag är 163 cm lång
10. Ibland älskar jag mig själv, ibland rena motsatsen 

haha sjukt knasig bild..men har ingen nytagen bild annars..får la fixa det någon dag i veckan..!  


Ovido - Quiz & Flashcards