aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 27 februari 2011 00:13

Hejhej!


Kom hem för ett tag sedan till rummet där jag nu sitter. trött & vet inte vad jag ska ta mig till för orkar inte resa mig och "göra vid mig" så jag kan sova :(

Jaja.. det ordnar sig väll på någe sätt 


Imorgon ska jag bara ligga vid poolen och ta det luuugnt, orkar inte gå till stranden, haha latis.. så pooldag imorgn ffs !

lite fler bilder sen idag...BARa flipppppppppppppp

 

haha såg bara för random ut detdär.. kollade på några som hoppade sån sak från flygplan.. LÄSKIGT ! :o

   MAMMA , haha  :p   haha.. * jefla sjal, blås nt iväg :(*  haha , vara berädd var det ja.. xd

Av 'alice forsberg - 26 februari 2011 20:53

Hellu!


Nu ska alla ut & käka, ellerja.. får se om vi skulle sätta oss här på hotellet och äta för det är sån "show" nivet..haha typiskt fritidsresor va? 

Med shower, bamseklubbar osv.. 


skiver mer sen

har fler bilder att visa sen dagen, men två stycken nu ;D

  

   haha jag och pappa...mamma fottar random    jag e fail

 lever med det :D


Av 'alice forsberg - 26 februari 2011 01:16

Nu hade jag tänkt sova, är ganska trött faksitkt haha.

Imorgon blir det nog stranden och sen plugga lite granna, har en massa som ska göras tills jag kommer hem..


Godnatt

Av 'alice forsberg - 25 februari 2011 22:49

  

Av 'alice forsberg - 25 februari 2011 18:49

tänk er att nästa gång ni tittar ut genom fönstret,
så skiner solen, temperaturen står på 20 plus.

du kan ta på dig shorts, t-shirt eller linne.

glass, bruna ben, sommarfester och festivaler.

värme, sol och bad.

  

bild sedan i somras när vi var med båten danmark. 

många minnen sen den sommaren..

-:D

Av 'alice forsberg - 25 februari 2011 17:45

Hej!


Jag är ganska glad hehe,  säger inte ett ljud om varför till någon.

Så ingen idé att ens fråga mig haha, men ni ska se att ni får reda på det så småningom..

Bara håll extra koll vad jag skriver om vad jag ska göra i "framtiden", eller vad man ska säga.. så kanske ni listar ut det.


Men nej, haha det gör ni nog inte. Men man vet aldrig, kanske någon som är smart nog :D

Av 'alice forsberg - 25 februari 2011 01:17

Hej!


Har inte alls mycket att skiva nu heller, men innan var vi ute och åt och sen nu har jag bara halvt avlidit i denna värme.

Känner för att lägga mig i ett isbad eller liknande, men har inte tillgång till det så det sket ju sig totalt.

Godnatt!


Sarah McLachlan - Angel

- världens finaste låt.

Av 'alice forsberg - 24 februari 2011 23:22

HAHAHAHAHA, kolla hela..AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards