aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 31 januari 2011 21:49

Hej!


Idag va det skola & helt okej faktiskt, efter vi slutat stannade vissa kvar & gjorde ingenting.

HAHAH, sååå diskret denis var när han skulle ta bort en sönder splattad tampong från ett klassrums fönster, HAHHAHA, jag garvade som jag vet inte vad det såg helt sjukt ut!


Sen ner i stan med Emma och dra in på Ps & sen träna. 

Sen hem & göra ingenting, äta & duscha och nu ska jag snart föna håret hehe.

Bilder kommer nog snart, eller imorgon!

Av 'alice forsberg - 30 januari 2011 22:25

Nu ska jag packa ner allt i väskan & imorgon blir det skola & sen efter det ner i stan med Emma.

Godnatt!

   bild sen i höstas :o

Av 'alice forsberg - 30 januari 2011 22:17

Hann bara fotta lite liiiite innan min kamera dog, och kan inte hitta laddaren någon stans så kan inte visa er mina fynd i ullared haha.

Menmen, har lite bilder jag hann fotta (a)


              


haha riktigt random bilder, redigt nice osminkad och allt, men men (y)

Av 'alice forsberg - 30 januari 2011 17:36

Hejsan!


Ska berätta om gårdagen & idag.


igår

Vaknade av att mitt alarm på mobilen gjorde mig och emma döva, sen gick vi upp och vid halv sex åkte vi iväg mot Ullared, haha jag och Emma hade så himla roligt på vägen dit, vi satt och garvade nästan hela vägen, men vi stannade en gång på någon mack och köpte varm oboý hehe!


Sen när vi var där, gick vi runder en massa och vid tolv ungefär, gick jag & Emma och träffade hennes mamma och pappa och syskon och käkade lite.

Vid två åkte vi hem och  då chillade jag och emma hemma hos henne och sen på efter middagen åkte vi hem till mig och jag och emma käkade och lyssnade på musik osv...


Sen vid halv tio träffade vi några och vi hade lite allmänt roligt, dom stack vid tolv tror jag, sen gjorde jag och emma inte så mkt.


idag

Vaknade vid halv tolv och jag och emma gjorde v oss vid halv två..sen stack vi ner i stan och tränade och nu sitter jag här, nyduschad och ska snart käka hos mormor ehhe..


skriver mer när jag är hemma från henne, och då får ni bilder med :D

Av 'alice forsberg - 30 januari 2011 02:14

Orkar inte skriva något.

Ni fick i alla fall lite update idag hehe, och nu är jag så himla trött så jag vet inte var jag ska ta vägen haha.

Inte sovit mycket inatt kan jag ju säga.

Berättar om dagen imorgon, och visar lite bilder osv.


& om kvällen ;)


godnatt

Av 'alice forsberg - 29 januari 2011 09:45

Hejsan!

Är i Ullared eller vad man säger, hehe kanske på Ullared?

äh same shit, i alla fall.. Nu ska vi gå mot sminket osv, om ni ville veta.

Haha.

Skriver mer sen , eller blir nog när jag är hemma!

Av 'alice forsberg - 29 januari 2011 05:15

Godmorgon!


Nu ska jag & Emma strax hoppa in i bilen och ska åka mot Ullared.

Är så sjukt trött, somnade ganska sent igår så..

Men aja, vi ska väll äta frulle i bilen påväg dit så piggnar väll till lite då ? 


Får se om jag mobilbloggar någon gång på förmiddagen, om jag hinner! 

Annars skriver jag mer när jag är hemma.

Av 'alice forsberg - 28 januari 2011 22:07

Orkar inte blogga mer senare..

skriver mer imorgon!


godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards