aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 17:56

Hejhej alla söta!

& fula, haha nejmen xd


Idag i skolan gjorde jag matteprovet på mattelektionen mohha så slapp stanna stanna kvar och göra det vid 15:15. 

*yes*


Fick 34 poäng av 40 poäng , hahah helt okej väll.

Jag suuuuger bokstavligen på procent , så faktiskt helt nöjd :)


I alla fall, efter skolan var jag med emma ett liiiitet tag, sen stack hon hem och jag packade och håller fortfarande på med det haha, åhhh har nog resfeber eller vad man säger, har typ panik att jag inte ska hinna med allt ;(


MEN DET ORDNAR SIG, för allt ordnar sig tillslut !


08:50 onsdag 16/2-11  - 20:55 onsdag 2/3-11 

gran canaria !                                           sverige igen!


Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 17:49

Fick en ny kommentar.

Lägger upp alla lite mer "betydelsefulla" kommentarer här, så dom som kommenterat ser mitt svar. 

  

Av 'alice forsberg - 14 februari 2011 22:40

Datan har damp så stänger den nu, blä godnatt

  

Av 'alice forsberg - 14 februari 2011 22:19

Nu ska jag snart fixa mig så jag kan lägga mig & sova senare.

Jag orkar inte sitta uppe länge till haha, matteprov imorgon efter skolan..Sen åker jag på onsdag morgon..ÅHH PANIK!
KOM PÅ NUUUU att jag inte packat..SKA GÖRA DET..NU!


hehe fottade lite innan, lägger in bilderna i olika inlägg ;D

    

Av 'alice forsberg - 14 februari 2011 22:13

JAG HAR TRÅKIGT, & ONT I MIN RYGG FÖR JAG SITTER PÅ EN SÄRPALL & SNART VET JAG INTE VAD JAG SKA TA VÄGEN, JAG..ÅHHH.

snea inte mig i skolan tack. 

ni vet vilka ni är  ;)

              

Av 'alice forsberg - 14 februari 2011 20:11


@ 3an


Av 'alice forsberg - 14 februari 2011 18:14

Hej !


Sitter i soffan med datan & kollar på tv & stalkar facebook osv.

Väntar också på en snubbe som ska installera en ny tvättmaskin..haha den andra hade tydligen börjat krångla så en ny tävttmaskin blev det :)


Har maaaassor att tvätta som jag ska ha med mig på semestern, linnen, shorts och sånt.

Jag ska faktiskt hämta matteboken nu & plugga lite, eller..nej orkar inte nu.

Gör det sen..tror jag!

 

Av 'alice forsberg - 14 februari 2011 15:26

Hejhej!


Kom hem från skolan för en timme sen ungefär, ska faktiskt plugga lite snart.

Matteprov imorgon, och sen åker jag på onsdag vid 8/9 på morgonen.

Är borta i 2 veckor, så kanke inte blir super bra bloggning men ett inlägg per dag blir det nog, minst!

Så blir att packa det mesta av vad jag ska ha med mig idag/ikväll, sen resten packar jag imorgon eftermiddag.


   min outfit för dagen:

Tunika 

Tunn kofta

Tights
Skärp, sjal & smycken 

Ovido - Quiz & Flashcards