aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 2 februari 2011 21:24

Nu ska jag in i duschen & sen ska jag lata mig i soffan ett tag, sen blir det att sova, hihi

kanske skriver mer innan dess.


     

Baby, I know what to do
Baby, I will love you

Av 'alice forsberg - 2 februari 2011 20:59

Tjollahopp!
Nejmen, Hejsan!


Idag i skolan var jag nog en bitch, nej det var jag inte riktigt kanske.

Men var himla förbannad på en person, men aja det löste sig efter mina ryck.

Blev även en del situationer som var lite mer "speciella...."


 Sen efter skolan stannade jag & några kvar till fyra! Vid halv fem var jag hemma ungefär, då  käkade jag en macka för jag höll på att dö , hungriiiiig!


Sen nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och pluggat engelska och snart ska jag ta fram kläder och sånt till imorgon hehe.

Bilder kommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!


Av 'alice forsberg - 2 februari 2011 07:45

Godmorgon!

Nu ska jag snart dra mig iväg till skolan & frysa haha.

Men ska först försöka äta en macka så jag inte dör under dagen hehe, bloggar när jag är hemma igen!


  

Vill tillbaka till Cypern, värmen osv.'

OCH HAVET ! bara kolla :')

Av 'alice forsberg - 1 februari 2011 21:53

GODNATT!

Eller ja..Nu ska jag in i duschen & sen ska jag föna håret osv.

Sen ska jag sova, eller kanske lägger mig i soffan och kollar teve eller film, får se.


Imorgon får jag se vad som händer!
Yesssss, bara onsdag kvar, och sen torsdag och sen är det äntligen fredag..

Haha, possetiva tankar här?    Ohh yes!


Den enda människa du kan ändra på är dig själv.


   haha hittade en bild sen i helgen.. världens suddigaste  ,,kanska konstig blev bilden!
Menmen.. jag försöker i alla fall få ut han från min garderob :o 

 

Av 'alice forsberg - 1 februari 2011 19:49

Hejsan ! 


Ur usel bloggning på senaste tiden tycker jag, ska verkligen skärpa mig!
Kan bara berätta att jag blev så himla äcklad innan & sur.

HAHA, men fick samtidigt ett väldigt gott skratt ;)


Idag i skolan hände inte så mycket faktiskt, ganska lugnt.

Sen hem och ta en huvudvärks tablett & vila lite, sen nu ska jag äta & sen blir det in i duschen (y)


Ovido - Quiz & Flashcards