aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 24 februari 2011 19:21

Hej igen hehe, mitt hår vägrade göra som jag ville så improviserade lite, haha påminner mig om i somras..hade mittbena hela sommaren :o

  

haha bad facelook :(

menmen...NU


DÅ:

  

ojojoj herregud.. jaja alla har väll sin fjorretid.

menmen, jag och emma var ju väldigt fina!

  fast nä

Av 'alice forsberg - 24 februari 2011 19:09

Hej!


Har precis kommit in till rummet och ska  alldeles strax ta en dusch och sen ska väll allihopa ut och äta vid åtta.

Har faktiskt inte mycket mer att skriva just nu men lyckades ta tre bilder igår innan kameran dog haha, fler bilder kommer tas ikväll tror jag :D

 

lite kyligt på kvällen hehe, så fick bli denna outfit igårkväll

ser väldigt blek ut :o

   random.   haha *skål*, &  mamma som ler för fullt ^^

Av 'alice forsberg - 24 februari 2011 12:06

Godmorgon allt folk!


Har precis käkat frulle och nu väntar jag på att dom andra ska bli klara så vi kan gå till stranden. 

Nu är det sex dagar kvar tills jag kommer hem till kylan igen haha.


Fyyyy vad jag längtar till sommaren i Sverige, ska bli riktigt härligt med allt som ska göras, tillexempel åka till thailand med Emma, tror det var bokat den 16 Juni.

Sen har vi ju festivalen lite senare i sommar, och i juli tex, har vi ju också att åka med båten, mamma och pappa har lovat mig att jag får ha med mig fem personer ungefär, och 4 om vi ska sova över någon stans,så det blir också kul ju :D


Annars sitter jag bara här och har ont i magen, jävla mensvärk :(

synd om mig nu, så jag är lite som en sengångare...kan inte hjälpas tyvärr :)


justdet, till olivia: hoppas du inte bryter alla ben nu i skidbacken haha (a)




Av 'alice forsberg - 23 februari 2011 00:33

Äeh, nu har dom ÄNTLIGEN slutat sjunga.

skönt, nu kan jag sova hehe, men ska först upp  och borsta tänderna om ni ville veta det.


Imorgon skulle det nog bli fint väder, blir antagligen stranden då!


Godnatt 

Av 'alice forsberg - 23 februari 2011 00:17

Hejhej!


Nu hade jag snart tänkt sova, om det går..

Här på hotellet är det nämnligen karaoke-kväll, och har hållt på sedan klockan åtta och ja..änsålänge är den i full gång..


Man kan ju bara önska att man skulle kunna somna till alla dessa...vacka..sångröster HAHA, herregud. Jaja, dom verkar ha det överdrivet trevligt i alla fall ;)


Innan ikväll var alla ute och gick en sväng,sen käkade vi lite och sen gick vi hem igen, haha.

Nu som ni redan vet, störs jag otroligt mycket på det "fina" sjungandet..



-:D

Av 'alice forsberg - 21 februari 2011 23:44

Hej!


Hade tänkt visa er tunikan/klänningen jag köpte innan!
     

lite olika ljus, men jaja, ni får i alla fall en uppfattning ;D

Av 'alice forsberg - 21 februari 2011 19:23

Hejsan ;D


Nu har jag precis duschat och ska göra vid mig lite och sen ska alla väll dra ut.

hehe har blivit litta brun , iaf så har jag lite ränder efter bikinin, ni kan få se ungefär hur min mage ser ut ;D


   sämsta bilden , jo jag vet,men JAJA

Av 'alice forsberg - 21 februari 2011 17:12

Hejhej!


En jätte snabb update här ja..


Precis kommit hem från "stan", blev bara en tunika inhandlad hehe, man alltid något!

Sen käkade vi lite granna och nu ska jag ut till poolen och sola lite hade jag tänkt (precis som alla andra här) haha.


Sitter i recceptionen för gick förbi och den ena datan hade visst sju minuters "datatid" kvar, så passade på mohhahha!


skriver mer ikväll innan denna datan stängs av eller krashar eller någonting.

Ovido - Quiz & Flashcards