aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

-^

Av 'alice forsberg - 8 juni 2011 18:17

You're so hypnotizing
Could you be the devil
Could you be an angel

Your touch magnetizing
Feels like I am floating
Leaves my body glowing

They say be afraid
You're not like the others
Futuristic lover
Different DNA
They don't understand you

Your from a whole other world
A different dimension
You open my eyes
And I'm ready to go
Lead me into the light


Kiss me, ki-ki-kiss me
Infect me with your love and
Fill me with your poison

Take me, ta-ta-take me
Wanna be a victim
Ready for abduction


Boy, you're an alien
Your touch so foreign
It's supernatural
Extraterrestrial

Your so supersonic
Wanna feel your powers
Stun me with your lasers
Your kiss is cosmic
Every move is magic

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Skapa flashcards