aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

-Lite av dagen

Av 'alice forsberg - 10 februari 2011 21:17

Hejhej!

angående förra inlägget:


jag skrev av mig lite, inget jag hakar upp mig på ,och påverkar mig extremt mycket osv..


Dagen:


Började med att jag, ellen & emma åkte till ishallen och åkte där osv, sen vid elva gick vi till donken & käkade lite mohaha, sen till skolan igen och där spelade 7ans tjejer mot 6ans tjejer sån dodgeboll *stavn.*


HAHAHA, så sjukt gulligt att vi vann skiten, och dom går och säger till Mikael att vi fuskade & att vi sagt fula ord till dom osv, aww nästan så man tycker synd om dom :')


Sen finns det ju allmäna ungar som tror dom är små bitchar & har någon sorts fjortisattityd.. Synd bara att dom kan bitcha sig först, men sen om man bitchar tillbaka och rååååkar äga skiten ur dom, så bara kommer dom med någon konstig blick som ska föreställa en snening...haha fail..


Inte för jag orkar lägga ner en massa av min dyrbara tid på att bråka med omogna personer, men jag kan inte låta bli att förvandlas till en redig bitch när dom tror dom är något.. jaja det löser väll sig ;)


Ojojoj nu blev det lite för långt inlägg om detta haha.. 

iaf, sen bara hem och träffa emma snabbt, plugga, duscha och nu ska jag snart stänga datorn och kolla lite teve.

hörs!





 
 
Ingen bild

anonym

12 februari 2011 20:56

hej hej , VI tycker att det var rätt så taskigt att du skrev det på din blogg , för asså hela helsingborg behöver nt få veta !
och gud vad fegt att fuska mot yngre!
och egentligen är vi inte sååå mkt yngre !!
och man behöver inte kalla oss för bitch och sånt,, asså shit vad omoget! :O
DET ÄR BÄTTRE ATT FÖRLORA RÄTTVIST, ÄN ATT "VINNA" MED FUSK! /...

'alice forsberg

13 februari 2011 15:33

Jag har inte skrivit att ni är bitchar, jag tycker bara det är väldigt omoget att inte tåla att man förlorar.

Och jag kan faktiskt inte acceptera att vissa folk kollar snett på mig och hånar något, då tycker faktiskt jag att jag har all rätt att göra så tillbaka.
Hela helsingborg läser inte min blogg,och jag har inte skrivit några namn.
Detta är min blogg och jag uttrycker mig här, jag förstår att du/ni blivit upprörda om jag skrivit namn, men jag är inte så dum.

jag har inte sagt att ni är mycket yngre heller, ellerhur?

Sen tycker jag du kan skriva ditt namn så du visar att du står för vad du skriver på internet.
puss

 
Ellen

Ellen

14 februari 2011 14:56

Tjenahalå!
Jag vet inte om jag ska "lägga mig i detta" men jag var faktiskt med...
Jag fattar inte vad det var som var så taskigt med det hon skrev, vi vann faktiskt rättvist och om man inte kan förlora utan att försöka förklara varför utan bara inse att man har förlorat så tycker inte jag att man ska vara med...
Sa hon att ni var bitchar?? och förresten ni tror ju att hela helsingborg läser denna blogg så kanske ni inte ska kommentera så? ni skämmer ju ut er...
Nej ni är inte mycket yngre MEN trots allt är ni yngre, är det omoget att utrycka sig? föresten att kommentera så som ni/du gör tycker jag att det är Gaaanska omoget...
och om du ska skriva så så får du/ ni faktiskt stå för vad du skriver och skriva namn.
som Alice skrev så ni får gärna tro att vi fuskade, men snälla försök inte snea oss i matsalen för vi alla vet att det bara är avundsjuka...
Desutom behöver ni inte gå och fota oss i skolan DET ÄR OMOGET!!!
Snälla försök acceptera att vi vann...

http://www.behindthecamera.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards