aliceforsberg's

Alla inlägg under maj 2011

Av 'alice forsberg - 31 maj 2011 22:25

Kan knappt skriva pga min handled.

Så blir snabb info:


Ikväll har jag pluggat fysik till provet imorgon, kommer dö.

men tack för hjälpen olivia.


imorgon börjar jag kvart i 10, SKÖNT.

&

efter imorgon är alla lediga tills tisdag nästa vecka, så imorgon kommer camilla till mig , så ska vi ha det asroligt och kanske glo bio.


återkommer imorgon, min handled dör nu.

godnatt

och bilderna lägger jag ut imorgon, jag LOVAR

Av 'alice forsberg - 31 maj 2011 15:19

Hej på er :D


som ni kanske märkt, bloggade jag inte igår.

men hade inte blivit så roligt inlägg i så fall haha, var inte på så bra humör, kan man säga.

trött, stressad osv. 


Menmen.. skrev engelskaprov igår, tror faktiskt att det gick bra. Kändes som så i alla fall :D¨


idag i skolan var det superchill. först sjöld, där jag & några stycken gjorde varsitt "tre i rad spel", haha.


sen, labba på elineberg och sen hade vi håla från musiken, så jag och steffi gick hem till henne och käkade HÄHÄ, sen till skolan och ha franska haha, men där fick vi bara chilla och käka kladdkaka haha

sen slutade vi vid 2.


nu ska jag plugga till fysikprovet imorgon och jag lägger in lite bilder senare ! :D


Av 'alice forsberg - 29 maj 2011 21:47

Hallåja! 


Har nyss duschat & ska snart lägga ig i sängen och plugga lite inför engelskaprovet imorgon.


Hm..blev ändrade planer igårkväll, haha, för er som ville veta.


Menmen, det bryr ni er säkert inte om ändån, så kan ju berätta om min dag istället.

Först vakna, sen käka frulle, sen pluggade jag en stund hos emma & sen gick jag hem vid 3 tiden ungefär.


Sen fira morsan på morsdag haha, inget jättestort firande, men ändån :D

Sen nu hem och ja.. ska somsagt snart plugga.


        

ciao

Av 'alice forsberg - 29 maj 2011 01:15

Hejsan :)


Kom nästan precis hem & ska snart ta bort mascaran & sen ska jag SOVA.


innan vid halv nio träffade jag & emma några goa pågar, haha.

Nämen, minimala rummet vi var i annars, haha, med 3 datorer och massa sånt, var ju varmt som i en bastu där inne även om fönstret var öppet, aja kul var det i alla fall.


Sen gick vi ut ett tag, och sen efter ett tag igen gick jag och emma hem. 


Imorgon ska jag PLUGGA, har engelskaprov på måndag & har inte ens öppnat böckerna. Och sen har jag fysikprov på onsdag och har inte öppnat de böckenra iheller, dumma mig.

Menmen, det får jag väll göra imorgon.


godnatt på er


Av 'alice forsberg - 28 maj 2011 12:32

Godmorgon !


Jag och Emma har precis gjort vid oss lite och om någon timme ska vi ut & träffa lite folk.


Sen drar vi oss till väla (känner att jag varit där FÖR många gången denna veckan...) 

Jag ska dock inte köpa någonting, men det var något som emma behövde så, why not?


Igårkväll efter vi käkat vårt egetgjorda käk, stack vi ut och bara gick runder i ramlösa.

Vi var hemma runt halv 12 igen och då var vi så otroligt sega, så vi gick och la oss strax efter klockan 12, haha!


Men skönt vardet , att soooooova :o

Vaknade runt halv elva och ja.. nu ska vi snart ut som sagt. :)

   Haha, bild sen gårdagen i skolan. Oskar leker cool på någon lektion, med mina solbrillor....

Av 'alice forsberg - 27 maj 2011 19:49

Hej igen :)


Hm... sitter bänkad i soffan nu istället HAHA, jag & emma bestämde oss för att bara ta det lugnt ikväll.


Vi orkade inte göra något & sen har jag sjukt ont i magen också ;/


Menmen..vi fixade lite käk innan haha, det är väll det vi gjort, men ska inte käka förräns om någon timme eller något haha.



Vi är grymmast på att göra sallad, right :D
hann bara fotta den innan kameran dog..   

Av 'alice forsberg - 27 maj 2011 17:58

Hallåja !


Sitter bänkad hemma hos emma i hennes kök & lyssnar på musik och vi vet inte vad vi ska göra ikväll haha.

Jag bor hos emma denna helgen, för er som ville veta det, haha :D


Idag i skolan gjorde vi ingen speciellt, på mattelektionen hade jag tråkigt så jag ritade en.. äh vet inte ens var det var, ni får se en bild i slutet av inlägget istället haha..


Efter skolan stack jag hem snabbt hem & hämtade lite saker, sen stack jag direkt hem till emma. 

Sen dess har vi bara suttit här, bänkade i hennes kök, och chillat haha.


Återkommer senare när jag vet vad vi ska hitta på ikväll haha :D


 skååååda.. denna finfina målning.

NÄ MEN SERIÖST, jag hade tråkigt.. om det inte syntes.

Av 'alice forsberg - 26 maj 2011 22:06

Hallåja!


Små ändringar i bloggen som ni kanske sett, eller?

Inte något stort, men ja.. se själva :)


Idag efter skolan åkte jag & Steffi till Väla & vi gick där från ungefär fem till åtta, haha!

Handlade ett par skor & underkläder.


Ingen som är supervärt att fota precis, men någon gång lär väll i alla fall skorna komma upp på bild om jag har dom på mig när kameran är framme ;)

haha.


Imorgon efter skolan ska jag sätta mig här hemma och plugga lite engelska, sen får jag se vad som händer haha..


Nu tänkte jag kolla en film, sen ska jag sova.


FREDAG IMORGON, skönt.


 


Ovido - Quiz & Flashcards