aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 21 februari 2011 12:39

Godmorgon!


Nu ska jag och allihopa gå och titta i lite affärer, för det blåste ganska mycket idag igen.

Sen ska jag lägga mig vid poolen och plugga lite , har ju en ganska mycket att göra faktiskt, så lika bra att göra det en sånhär dag dårå.


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, blir väll antagligen att gå ut och äta med allihopa och sen kolla lite i affärer eller något, sen hem och kolla film och sova, hehe!

   hehe, lovade ju att lägga upp en bild på hur det såg ut där jag blev fottad mohaha ;D

Av 'alice forsberg - 21 februari 2011 00:48

Hej igen!

haha jag skrev till dennis att jag skulle blogga & sen dra å sova.

så skulle jag skriva något om honom, och ja LÄS OM NI VILL!

__________________________________________________
___

haha eyyyy denniisss maaeeen , eeeeeski.


usch, verkligen hemska ord det där, vet att du hatar dom, lika så jag ;)

vad ska jag skriva om dig..hm.. kommer inte på så mycket mer än att du är för go du :D


 nu är jag för trött för att skriva mer , klaga på mig om jag skrev för lite ;o


__________________________________________________
_____




Av 'alice forsberg - 21 februari 2011 00:43

Hejsan!

Nu hade jag tänkt sova hehe, eller ska i alla fall stänga av internet och titta klart på en film och sen ska jag sova!


Imorgon blir det stranden igen, men om det skulle blåsa som idag blir det att slappa vid poolen ;)


godnatt

 

outfit för kvällen * 


Av 'alice forsberg - 20 februari 2011 22:44

Hej alla fina och fula! *haha ta det inte personligt*

om man nu kan göra det ens ? :o


Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig i sängen och kolla på en film och se om jag råkar somna eller ej, tror faktiskt inte det. 

Men måste först ta av mig mina skor, vilket jag  inte orkade innan så sitter med skorna på mitt på golvet och försöker bli av med min hicka genom att hålla andan :o


har haft hicka fyra gånger idag, många som tänker på mig :')

haha, nejmen, ska nog dricka ngt, så går de väll'a bort ;D

  

ehhe cOOlt

Av 'alice forsberg - 20 februari 2011 22:34

hejhej!


Nu har jag precis kommit hem , eller ja, för typ 20 minuter sedan men jaja..

Allihopa var ute och åt på en grekiskt restaurang, faktiskt väldigt mysigt och bra mat!


Innan idag var vi på stranden ett tag, men blåste så himla mycket så vi gick hem till hotellet igen och så la vi oss vid poolen och badade & solade lite granna.

Blev lite bilder sedan dess hehe, tänkte visa dom, vare sig ni vill se dom, eller ej!

 

hehe ser ni mig ? ;)  

      måste säga att mamma är en bra fotograf när hon solar... fast nä

 

mamma smygfottar..

   kolla sikket flyt jag har! 


HAHA, nej. försökte vara lite rolig bara (a)

Av 'alice forsberg - 19 februari 2011 19:30

Hej !


Nu ska jag in i duschen & sen ska alla ut & äta tror jag ?

har lite bilder att visa från idag!


haha, erkänn att dom är ganska awesome..

jag & pappa

       

haha, typ...va

   hehehehhe   ;D   hahahahahahahah, fan gör  jag ? HAHHAHAHA , ser ju cp ut   ;D   haha ;D   superwoman ffs      

hahahahaha  wtf?           

haha, detta var bilderna sen idag på stranden.

men ja,.. det var ju mest "öken"

faktiskt ganska tufft, har lite bilder sen på hur det såg ut där :D


Av 'alice forsberg - 19 februari 2011 17:02

Hejhej, har precis kommit hem från en hel dag på stranden ;D

så nu sitter jag i soffan på hotellrummet och tänkte blogga lite!


Kan ju säga att jag tycker själv jag varit ur usel på att blogga nu när jag är iväg men trodde faktiskt jag skulle ha med tid och ork, men när man sen kommer hem på kvällen efter man har ätit och sånt, så är man sååååå trött så man bara orkar ligga & kolla på film eller bara sooooova!


Men, jag har ju bilder att visa er sen domhär 4 dagarna vi varit här, DOM ÄR ITNE I ORDNING.

       hehe, cool jag är då ..   wtf, mamma smygfottarN   hih , jag , mormor, morfar, pappa    

hehe, lite outfits kommer här ja ;D

   

           haha aww xd       



FLER BILDER KOMMER SNART ! ;D

Av 'alice forsberg - 18 februari 2011 10:19

Godmorgon!


haha igår när vi kom hem fungerade inte internet här på rummet igen och jag orkade verkligen inte gå till recceptionen och låna data där haha.


Vi kom i alla fall hem vid halv ett tror jag, och då gjorde jag vid mig och la mig i sängen och kollade film, sen fungerade msn ett litet tag så var lite social där i alla fall, heh.

Men nu verkar internet fungera som det ska ;D


Snart ska vi käka frulle och sen blir det nog att dra sig till stranden och sola lite!

Bilderna lägger jag in senare, för kameran måste laddas först, råkade ta slut på batteriet igår när vi var iväg xd


Först åkte vi ngn buss i 45 minuter till ngn annan stad som jag inte kan stava till haha, sen gick vi runder där utan att mormor och morfar hade en aning om vad som skulle hända, sen vid 8 gick vi till den restaurangen och käkade.


Sen efter vi käkat, släckte dom ner hela restaurangen och spelade den "happy birthday"- låten & alla som satt i restaurangen klappade och mormor bara skrattade och var överlycklig :')


nuuuuuu ska vi ner å käka frulle tydligen , hööörs!


Ovido - Quiz & Flashcards