aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 6 februari 2011 17:50

Har ni något tips på vad jag kan skriva mer om på bloggen?

Mer än om vad jag gör om dagarna.


Släng gärna iväg en kommentar och skriv vad du tycker?


  

haha en bild sen ganska längesen hos max ?



Av 'alice forsberg - 6 februari 2011 17:34

Helu!


Sitter i mitt lilla rum och har precis varit på sjukhuset och hälsat på filip hihi!

SÅÅÅÅÅÅ söt, faktiskt ;)

Har också varit en sväng på väla och köpte lite kläder till honom, älskar att gå runt och kolla på alla bebis kläder, så sött :')

Kommer ihåg när felicia föddes, gick runder i åratal och funderade på vad jag skulle köpa (a)


Imorgon är det skola & ohh taggad till friluftsdagen på torsdagen!!

- fast nä..

ORKAAAAA åka skridskor och sen till skolan och göra något med bollar som jag ändån inte förstår mig på..med 6orna..

roligt, verkligen.





Av 'alice forsberg - 6 februari 2011 01:51

Tjena!


Kvällen började med att jag och Emma gjorde vid oss hemma hos mig efter en hemsk eftermiddag haha, orkar inte skriva om det nu haha.

Sen gick vi och mötte Emil & Max och vi gick till mc och dom käkade lite..


sen vidare till CityGross och handla godis ,moahaha..

Sen hem om emil lite snabbt och hämta hans dator och sen var vi väll hos max vid tio?

Så kollade vi film, tror det var Saw..

fyfan säger jag bara. hah scaary!


Sen hem nu och chilla och snart ska jag göra mig i ordning så jag kan soooooova!

så himla trött :o

 euuuuuuuuuw

Av 'alice forsberg - 5 februari 2011 12:10

        

välkommen till världen "lillebror"

du är ganska jätte översöt

Av 'alice forsberg - 5 februari 2011 11:51

Godmorgon!

Har inte bloggat sen i torsdags, vilket märks ordentligt på statistiken.

ooooops!


Igår i skolan hade vi Lars på sista lektionen och allt vi gjorde i nästan en och en halv timme var att lyssna på hans alla berättelser sen han var i Indien.

HAH, sjukt att han är så chill egentligen!


Men, sen kom Axel & Emil till skolan & jag och Emma och dom gick runder lite tills vi var hemma hos Emma, så gick dom hem sen och vi väntade på att Emmas mamma skulle komma hem och öppna för Emma hade inga nycklar..


Sen va vi med lite folk osv ;)



Av 'alice forsberg - 3 februari 2011 21:32

OJ ojojoj!

Hemskt dålig update idag!


Har inte varit hemma på hela dagen, så kanske inte så konstigt!

Först skola till halv tre, sen vänta på Emma till klockan 3, sen vänta på att Hampus spelat innebandy till klockan 4.


Sen lite konflikter innan jag & Emma slutligen kom hem till henne och vid halv sex åkte vi till sundspärlan för att kolla på när Emmas 11åriga syrra skulle ha "genrep" för duvungarna ,haha så söta små troll ;)


Sen vid åtta var jag hemma tror jag, och nu har jag ätit lite & ska snart ta fram kläder till imorgon.


  

en VÄLDIGT dålig bild på en random unge i "duvungarna"

hon kan väll varit runt 5 något, och så himlaaaa söt ;o

Hon i grönt^^

Av 'alice forsberg - 2 februari 2011 21:44

Hej igen!


SItter & snackar skype med några random personer.

haha, nejmen axel, emil osv, jag dööööööööööööööööööööör här hemma..

AHHAHAHAHAHHAHA, synd bara att min mick inte funkar :/ 

AHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAH!

Detta gjorde min dag :')



Av 'alice forsberg - 2 februari 2011 21:30

Haha finfin bild sen igår.

   philip & ali.

Ovido - Quiz & Flashcards