aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 13 februari 2011 22:25

Hehe nu har jag äntligen lyckats ta fram vad jag ska ha på mig imorgon & gjort vid mig och allt sånt.

Så nu ska jag till soffan & kolla på teve. Och bara koppla aaaaaaav för en gång skull!

Skola imorgon, börjar nio helt okej tid..men helst en timme senare..men nu ska jag inte klaga, jag slutar vid två hehe!


Min outfit kommer antagligen upp här imorgon eftermiddag, tror inte jag hinner imorgonbitti..eller kanske. 

Får se hur pass seg jag är haha.


godnatt

Av 'alice forsberg - 13 februari 2011 21:41

Hej!


Nu ska jag se vad jag ska ha på mig imorgon mohaha, har alltid en sjuk beslutsångest på morgonen annars, så lika bra att bestämma det nu!


Haha kom i alla fall precis på att jag har gått i pyjamas hela dagen, eller ja.. random tisha & mjukisbyxor, räknas väll som pyjamas lite i alla fall?

Skriver mer senare :D


   en outfit i somras kunde ju se ut såhär.

och emmas rum kunde ...se ut såhär haha x)

Av 'alice forsberg - 13 februari 2011 20:02

Nu ska jag kolla på solsidan.

haha bästa programmet ;)

HAHA

Av 'alice forsberg - 13 februari 2011 18:48

bilderna är inte i ordning.


           

bert & bingolotto snubben

      

inte riktigt alla bilder, men några av dom!

Av 'alice forsberg - 13 februari 2011 15:47

Lördagen igår blev faktiskt lyckad.

Först då till Göteborg som ni säkert redan läst eftersom mina mobilbloggar updaterade lite hehe.


Efter vi ätit på restaurangen gick vi in till Scandinavium och då gick jag och emma runt där i en halvtimme innan vi skulle in och sätta oss på platserna.


När vi gick runder där gjorde vi faktiskt en hel del, Sjöng karaoke inför allt folk där, sen vann jag och emma en cd-skiva för vi kunde gissa rätt på en låt och sen matcha kläderna med bandet/sångerskorna.

Sen tog vi lite gratis godis & sånt hihi.


Vi hade bra platser när vi var där inne, så fotade en del faktiskt, tror jag lägger in bilderna i nästa inlägg!

Sen efter det slutat, träffade vi lite folk på mc hehe.


Sen när v ivar hemma igen i helsingborg var klockan halv ett tror jag, då träffade vi max & philip , sen kom emil & axel också.

sen någon timme senare gick vi hem och somnade vid halv fyra.


Av 'alice forsberg - 13 februari 2011 15:43

Fick en kommentar.

Visar den här så du/ni som skrivit den kan se mitt svar :) 

  

sen kan jag också tillägga att vi absolut inte fuskade, men om ni tycker att vi fuskade, så varsågoda.

Sanningen kan svida ibland tjejer, men jag orkar inte bry mig mer om detta, det skulle bli en rolig sak bara i skolan men sen kan man ju ta allt på allvar också, då kan konsekvenserna bli såhär :) 

Av 'alice forsberg - 12 februari 2011 17:45

Hejsan!

(mobilbloggar)


Just nu sitter jag & Emma på en restaurang i Göteborg med hennes familj & väntar på käk, hahaha vi hade nog inte mycket liv påväg upp hit, haha man blir ju som man umgås..

HAHAH , bara emma som fattar xd


Snart ska vi gå mot Skandinavium & inta våra platser ,haha fint språk..men vi ska i alla fall gå in dit, mohaha sitter på 6:e raden ;D;D

Skriver kanske mer senare!

eller när vi är hemma igen.

Av 'alice forsberg - 12 februari 2011 12:30

NUUUU drar vi, kameran är med så blir bilder ska ni se ;D

ha de så bra, finns på mobilen !

Ovido - Quiz & Flashcards