aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 17 februari 2011 16:49

Hejhej tjena hallå!


haha , internet fungerade inte här ..FÖRRÄNS NU ;DD

när vi kom hit till hotellet efter flygit i 5 timmar, packade vi upp & satte oss vid poolen och chillade hehe.

Sen ut å käka på kvällen och just det, innan dess var vi ute 5 km å gick, ööhh dör i denna värme ;o


idag var vi på stranden & kollade också i affärer lite, och mormor fyller år idag (GRATTIS TILL HENNE ) - så har pappa förbokat på en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin restaurang , sån öööverifn ;o

iaf haha, så ska vi dit & käka och sånt, och nu ska jag in i duschen och lovar att blogga mer sen när jag kommer hem därifrån ikväll!

BILDER FÅR NI OCKSÅ SE !! 


-saknar sverige liiiite, fast nä.. bara svennarna ;D

Av 'alice forsberg - 16 februari 2011 09:30

Hehe, detta är ett tidsinställt inlägg som antagligen borde komma upp här vid 09:30 .


Nu är jag in thaaaa plan mohaha, landar klockan ett på eftermiddagen bara så alla vet, haha.

trevligt trevligt :D


Av 'alice forsberg - 16 februari 2011 06:15

Goooodmorgon allihopa !


Nu ska jag släpa ner min väska & sen ut  i bilen och sen moooot gran canaria!

vi höres min kära blogg & läsare :')


glöm nu inte att jag är aktiv*

Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 22:10

Hejhej igeeen!


Snart ska jag stänga datorn, muhhuhhu ;(

bloggar när jag är framme, antagligen blir det på kvällen eller morgonen därpå.

Beror på hehe!


nu ska jag lägga ner kameran & min engelskabok i min väska som jag ska ha som handbagage, så kan jag plugga lite till engelska provet som jag har dagen efter jag kommit hem..

Får se om jag sparar alla bilder jag kommer ta där nere tills jag är hemma igen , eller om jag lägger ut bilderna dag för dag hehe.

beror ju som sagt på om jag har tillgång till internet på egna datan eller ej.


  

hehe bara för jag är sån cOOling som ska på semester mohaha^^


Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 21:52

Hej !


Ska bara säga att ni, mina käääära läsare inte får svika mig när jag är iväg nu de två närmaste veckorna, jag kommer blogga varje dag !
Eller i alla fall försöka, om nu det inte finns tillgång till internet med min egna dator, så ska jag dra mig till närmsta internet café varje eftermiddag!


Så tro inte att jag inte bloggar bara för jag är i solen och steker mig mohhaa!


Kan också tillägga att jag hoppas tiden går snabbt , saknar ex emma redan.

jag stog ut 3 veckor när hon var i thailand nu senast över jul, så bäst hon klarar sig i 2 veckor nu.

klart jag saknar fler folk också, men lite känsligt med emma :')

hehe, nejmen.. puss

   

Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 21:43

Hejhej!


Nu ska jag kolla igenom så jag inte glömt något,,JUSTDET

kom på att kameran ska med, och laddaren & den sladden man lägger över bilder från kameran till datan med.


Sen tror jag allt är klart faktiskt, wäääh inte långt kvar nu :o

   hehe, än så länge ..... :D

finfin stoooooor rosa väska, plats för lite shoppping också (a)


Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 21:00

Hehe, håller på att packa ner det sista i väskan nu... ska upp halv 6 imorgonbitti & flyger "åker" 08:55.


smsa med mig tills dess.

eller lite innan hehe, danmarks smspriser svider xd

Av 'alice forsberg - 15 februari 2011 19:25

HEHE MIN VÄSKA VÄGER ÖVER 20 KILO...xd

  

yeye, vem ska på semester ?! 

JAAAAAAAAAAG ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards