aliceforsberg's

Alla inlägg under februari 2011

Av 'alice forsberg - 28 februari 2011 23:51

Hello!


Öhh inna  var vi ute & kollade lite och sen käkade jag melon haha var bara sugen på det :o

jaja ingen bryr sig om vad jag åt ändå så behöver inte skriva mer om det haha..


När vi kom hem städade jag undan lite kläder som låg överallt på sängen och imorgon ska jag börja packa ner allt i min fina rosa resväska, snart dax att åka hem ju!

Men imorgon blir det att ligga vid poolen & sola lite, sen ska jag och mormor gå till ett shoppingcentrum & se om vi hittar något finfint.

Hehe, hon är lika shopping galen som mig , tur det !


Justdet, innan idag när vi kollade i en affär, lite dyrare äffär..men JAJa, HITTADE ett par sjuuukt grymma byxor bland annat haha, visar sen :D
eller imorgon, om jag inte orkar fotta nu hehe :) 

Av 'alice forsberg - 28 februari 2011 19:43

Fuck allt jag sa,
Fuck allt som var, Och skillnaden som går att se från då till nu.
Du skrämmer mig med ditt beteénde, jag kanske aldrig kände dig.
Jag känner nån sorts ångest över att jag någonsin lärde känna dig.
Är du den här personen som du är just nu, så förtjänar du fan ingenting, 

Du gör som du vill och skiter i vad andra känner,
Skiter i allt och alla..



___________________

ställ inte massa frågor om detta nu, tack..


Av 'alice forsberg - 28 februari 2011 13:15

Hej!


Nu ska jag ut till pooooolen och sen blir det kanske stranden. 

har inte mycket att skriva om än så länge, idag har jag bara vaknat , käkat frulle och inget annat haha.

så skriver mer sen i eftermiddag antagligen, eller ikväll.

  

hih fick av mormor igår ♥

Av 'alice forsberg - 27 februari 2011 23:58

          


ni fattar ;D

& nu hade jag faktiskt tänkt sova. 

HEMMA OM 3 DAGAR.


godnatt

-:D

Av 'alice forsberg - 27 februari 2011 23:47

DAGENS  "utpåstan-pådagen" - klädsel !

  

tisha, jeans-shorts & bikini under..

perfa  

Av 'alice forsberg - 27 februari 2011 23:39

Hejhej!


Sitter på rummet och lyssnar på musik i mina jättefina hörlurar....

nejmen haha, har ganska tråkigt..


sen ikväll, åkte vi taxi till maspalomas (stavn.) , där gick vi och kollade lite i affärer och sånt, sen käkade vi lite hehe, satt sånna äckliga gubbar mitt i mot oss..dom helt allvarligt STIRRARE på mig. hemskt att bli utstirrad av sånna :s


jaja...

2 bilder sen idag vid poooooooolen!

   GOTT
mormors & miiiiin (a) 

Av 'alice forsberg - 27 februari 2011 13:13

Godmorgon!

Har inte så mycket att berätta än så länge förutom att jag gick upp vid tio och orkade inte gå och äta frulle så fick va utan det idag buhu ;( 

haha nejmen.. ordnar sig väll :D

Som jag skrev igår, idag blir det chilldag vid poolen, skönt!



Igår när vi var ute och käkade, hittade jag två jätte söta linnen, var bara tvungen att köpa dom hehe..

      

_____________________________________

    


yeye, hehe söta bara (a)




Av 'alice forsberg - 27 februari 2011 02:32

Hejhej, nu hade jag tänkt sova hehe.

Kollade precis klart en film så nu orkar jag verkligen inte vara vaken längre hehe.

vi hörs  imorgon ju!


godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards