aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 30 april 2011 17:33

Hallåja!


Har precis kommit hem från en snabb runda i stan med Emma.

Vi åkte bara in till stan snabbt och kollade lite, och sen åkte vi hem igen och nu ska vi snart ner till stan igen!

Men nu ska vi göra vid oss medans vi väntar på Ellinor som också ska hänka oss ner.


I stan träffar vi väll lite folk och tror jag tar med kameran så det blir lite bilder! :D


Skriver nog mer innan vi drar oss , eller så hörs vi senare ikväll.

 

Av 'alice forsberg - 30 april 2011 00:31

Hej på er !


Idag var jag först i skolan, sen stack jag & emma hem till mig och sen efter ett tag åkte vi till väla.

Köpte faktiskt bara ett par tights och några knälånga strumpor haha, finfint.

Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt, men på kvällen blir det kanske ner i stan, för nu ikväll kom jag och emma hem vid nio från stan redan, för vi var ju på väla tills 8 och sen tog det en timme sammanlagt ändå hem.

Då när vi var hemma lämnade vi bara av våra saker och sen gick vi ut och träffade Pontus. 


Nu ska vi snart göra oss iordning, eller vad man ska säga, ska ta bort mascaran och sånt och sen ska vi nog sova, jag är i alla fall sjukt trött haha ! 

Hörs imorgon.

awe.....  


Av 'alice forsberg - 28 april 2011 22:17

Hej eller Go'kväll, haha välj själva!


Nu ska jag snart kolla teve ett tag hade jag tänkt, imorgon vid nio ska vi iväg & simma med klassen vilket jag helt glömt bort, ohh döda mig haha!

Men men, löser sig.


Sen efter skolan blir det väla med mamma och sen på kvällen får jag se vad som händer.


godnatt på er! 

Av 'alice forsberg - 28 april 2011 21:38


  haha underbart........

Av 'alice forsberg - 28 april 2011 17:25

Hej!


Imorse vaknade jag av att några röster sjöng i mitt öra vid halv sju, sen fick jag en digital kamera som man även kunde ha under vatten (perfa om man ligger ute i havet på nån semester och vill fotta! ) , och en sjukt mysig leopardmönstrad filt & ett kamera stativ!


Har nyss suttit ute i trädgården med lite folk och käkat glass och jordgubbar efter en låååång dusch efter en rejäl äggning!

Haha, först i skolan skulle dom sjunga & ha sig.. men jag var ju lite skeptisk till det haha, gillar inte när ungefär 30 pers står och glor på mig samtidigt som dom sjunger och man sitter där alldeles ensam och bara...sitter haha !  :D


Men sen efter, gick jag utanför skolan och då bombaderades jag  av allt möjligt, blandannat :  30 ägg, en hel påse mjöl, chilli sås, någon blandning som några hade gjort som jag inte ens vill veta vad det var i den.. och en massor av annat skit haha!

Bilder & video har jag också..


Får se om videon kommer upp, men bilder blir det i alla fall!

       


haha mysigt.. 


Till alla er där ute som sagt grattis, tack så mycket!

Av 'alice forsberg - 27 april 2011 22:13


Hahahaha videon som jag lovade att visa, sen när billy & marwin badade haha!

Idioter som bara dyker i.. 

Men härliga grabbbbz dedär :D


 

Av 'alice forsberg - 27 april 2011 21:56

Fick klagomål på min urusla bloggning haha ! 


Igår var jag inte alls på humör för någon bloggning om jag ska vara ärlig!
Men gårdagen.. först var det ju skola & hade ju nån kemi på elineberg haha, jag i ett nötskal...... sen efter skolan gick jag & emma hem till mig och tog på oss jeans & sen drog vi oss ner till gröningen och då träffade vi lite folk som vanligt!

Trevligt trevligt :)


Sen idag..Skola & sen hem och plugga lite..Har faktiskt inte gjort alls mycket idag haha, bara pluggat & städat mitt rum..


IMORGON FYLLER JAG ÅR

- blir synd om mig efter skolan känner jag på mig... 


Av 'alice forsberg - 25 april 2011 22:15

Hejhej!


Kom hem från gröningen för ett litet tag sedan.

Först när jag & Emma kom ner dit, gick vi lite själva, sen träffade vi en massa folk, en del av dom var med här om dagen också, men vissa var nytt folk, massa av roliga pöjkar i alla fall haha! 


Först satt vi bara & snackade ett tag, sen gick vi bort mot fria-bad & där satt vi ännu mera och sen gick vi tillbaka till gröningen igen & sen lite senare badade Billy & Marwin, hahah älskar Billys kommentarer

 "MINA FÖTTER KRAMPAR REDAN" & "KOLLA,JAG FICK BLÅSOR PÅ FÖTTERNA"

Hahah så himla roligt! Men sen tyckte jag lite synd om honom för han frös så han skakade.. så han fick ta min oanvända handduk haha!


Sen stack jag & Emma hemåt och när jag kom hem käkade jag & nu har jag tagit reda på min väska och det tills imorgon när det är skola...kill me...

 

haha billy som dyker i  haha!

   några av pågarna haha, och billy som är på väg i  som fryser som en..jag vet inte vad¨

   

Haha , billy badar,nog smått panikslagen efter att ha dykt i 


Har även en video, men den visar jag imorgon!

Godnatt på er.



Ovido - Quiz & Flashcards