aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 16 mars 2011 20:09

Hejhej!


Emma har nyss åkt hem hehe, och nu ska jag plugga engelska.

Orkar inte lära mig över 40 ord till imorgon, visst det är lite för vissa men ändån, orkar inte.

Men måste ju, så bara att göra det^^


Idag har jag i alla fall varit i skolan & sen hem och vid fyra kom emma till mig och jag städade mitt rum, vek in alla kläder, dammsugade, torkade golvet osvosv.

duktiga jag!

och det gjorde jag medans mitt rum byggdes lite granna hehe, nu är det nääästan klart så man kan börja måla det :D

ska visa bild hur det ser ut nu också ;D

  yeye, väggen som ska måååålas osv :D


Av 'alice forsberg - 16 mars 2011 17:27

      

Av 'alice forsberg - 16 mars 2011 11:38

Hejhej.


sitter i skolan med en data o har rast i 1 timme tror jag haha.

eller ja, börjar kvart över 1 efter lunchen  ;D


efter skolan blir det ingen träning, kan knappt gå normalt hahah, men aja det löser sig väll :D


nu sitter det några ungar bredvid mig o läser högt ur någon ointressant bok..och lyssnar på urdålig musik.. ojoj


hörs sen när jag är hemma :D

Av 'alice forsberg - 15 mars 2011 21:34

Tjenatjena hållåsan.

nämen hej, skulle bara berätta att jag just nu fick en energi kick av extremt sura klementiner o har nyss duschat i ungefär en halvtimme.


ska plugga nu eftersom jag inte gjort det innan, *ojsan*

sen ska jag sova, för är fortfarande väldigt trött & har träningsvärk..men huvudvärken är bortaaaa! :D

och det UTAN ipren, panodil eller något annat knark ;D


nu ska jag föööörst torka mitt hår förrästen, så jag ser någorlunda normal ut imorgonbitti i håret, annars vill jag inte ens se mitt hår i speglen... xd



sååå, detta blir la sista inlägget för idag/ikväll, imorgon blir det ingen träning, måste faktiskt vila mig :(


GODNATT

   åh så gott , blev sugen nu he-he :/


-^^

Av 'alice forsberg - 15 mars 2011 19:46

Jag är trött, jag har världens träningsvärk i mina ben, jag har ont i huvudet.

jag vill bara lägga mig & sova..NU.

Men nej, då måste jag plugga So & engelska innan dess, jag är såååå skoltrött.

redan

Av 'alice forsberg - 14 mars 2011 22:17

NU SKA JAG SOVA BORT MIN HUVUDVÄRK.

imorgon : skola , träna o sånt blä.


MEN SLUTAR 12:10, HEHEHEHEHEHHEHEH!!


godnatt

Av 'alice forsberg - 14 mars 2011 22:04

Dumhets-testet


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig (räknas bergodalbanan på liseberg?)
(xxx) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(/ ) du har sprungit in i ett träd (stolpe eheh)
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
(x) du testade precis om du klarade det (HAHAHA)
(xxxx ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
( xxxxxxxxx) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(/) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(xxxxx) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(xxx) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker

(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
( xxx) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen




jag är nog lite dum   





Av 'alice forsberg - 14 mars 2011 19:42

Update:


Åhh, har precis gjort en HEL sida i mattehäftet, så har jag missat det första på upg..yes måste sudda mitt arbete som tog mig 20 minuter o sen göra om det.

JIPPIE..

Ovido - Quiz & Flashcards