aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

-:D

Av 'alice forsberg - 5 mars 2011 19:50

hejhej!


Sitter & garvar åt billy, HAHAH jag dööööööööööör xd

menmen, idag vaknade jag och olivia i vår kojja HAHAH & sen städade vi lite och sen duschade jag och gjorde mig i ordning och sen åkte vi till kusinerna!



Sen kom Emma vid fem ngt, och då träffade vi de legendariska människorna & sen stack vi hem och träffade olivia lite.

Sen åkte emma precis hem & jag sitter och vet inte alls vad jag ska göra ikväll :)

   haha, mina ben sticker ut ur den vackra kojaaan    HAHAHAHAHHHA, före -bild.

HAAHHAHAHAA JAG & OLIVIA MÅR INTE BRA :D

Av 'alice forsberg - 5 mars 2011 02:02

Hello!


Hahaha, har precis dött på grund av att jag & olivia skrattat..haha har ont i magen nu bara för det !
Men antagligen är vår  dåliga humor inte över än,  hahahah åh ;/

kommer ju få kramp, jag måste bara skratta åt allt ibland, så fort någon säger vad som helst när jag är trött, kan jag börjar gavra som om världens roligaste sak precis hände.. :D


nu ska vi stänga datorerna och sluta nörda oss haha, godnatt!

Av 'alice forsberg - 4 mars 2011 22:52

Hejhej! 

hehe sitter & gör ingenting, eller jo... musik och sånt :D

längar faktiskt lite tills imorgon när jag får träffa kusinerna,  sååå längesen!
(haha grattis till dig kevin kusin, 15 år nu :D ) 


Har inte mycket att skriva om nu, antagligen mer update senare hehe.

   

haha någon bild sen innan  :D

Av 'alice forsberg - 4 mars 2011 22:49

Olivia, du är underbar gumman!

     

så söt

Av 'alice forsberg - 4 mars 2011 22:33

HELLO!


Sitter med olivia & dunkar musik så antagligen hela gatan hör hehe, har tagit ut mina högtalare & sånt, och satt oss med varsin data i "stora rummet" där uppe :D

skulle egentligen träffat camilla idag, men hade dans idag och senkom inte jag hem från sju ungefär, och sen så gjorde jag inte ett skit, och sen i.om att olivia är grannen så (y)


Sen nu precis träfffade den klassiska emil & sen legendariska axel, sen stack vi in nu igen..

imorgon blir det att träffa kusinerna & sen på söndag ska jag träffa camilla hihi!

så söt hon är, ni ska bara se :o


lite bilder sen dagen i skolan har jag att visa ! :D

 

haha philip med min jacka ;o

   

hah philip , ja o emma..       philip...bildförstörarN 

 

HAHAHHA, emmas väska pajja... vi gjorde en hund av den (a)

     

f-l-i-p.p

  

haha jag älskar philips orangea mössa :o


ahaha dock bara flippbilder..men jaja 

Av 'alice forsberg - 3 mars 2011 22:23

ajaj, ont om batteri i datan nu och orkar inte hämta laddaren i resväskan..haha skriver mer imorgon, då med bilder och sånt!

godnatt

Av 'alice forsberg - 3 mars 2011 19:50

Hello!


Nu sitter jag här i mitt rum & har precis käkat hehe, har webbat med världens sötaste människa camilla, eller ja.. hon webbade för min webb vägrar ju fungera nu, så segt :/


Idag efter skolan var jag kvar ett tag med några, sen stack jag hem när mamma hämade mig & så har jag pluggat lite och tatt det lugnt :D

snart ska jag in i duschen & sen fixa mig och sen nanna vid elva något hihi.

Somnade inte förräns två igårkväll, usch så trött jag var imorse.. xd


skriver mer sen, har lite bilder att visa då också !



Av 'alice forsberg - 2 mars 2011 23:55

ville bara säga att jag lever hehe, och är hemma i mitt underbara mysiga rum :D

allt gick super, förutom att jag brände mig på tungan av varm oboý..

menmen, nu ska jag packa upp litegranna och sen ska jag SOVA!


hehe för typ en kvart sen var jag hos olivia & snackade lite med henne, trevligt trevligt :D

om ni ville veta det..


imorgon blir det skola sen antagligen plugg, får se :d


GODNATT

Ovido - Quiz & Flashcards