aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 2 mars 2011 14:45

hejhej, blir ett superduper snabbt inlägg här, för hittade en data här på flygplatsen & när som helst skulle vi gå på planet så hoppas detta hinner sparas innan dess hah.

Ehh det finns en jätte fin maskin här som har fått fnatt så den ger allt folk gratis tuggummi hehe så har tuggummi så det räcker hela resan i alla fall (a)

NU MÅSTE JAG DRA, hörs

-:)

Av 'alice forsberg - 2 mars 2011 10:48

  

Av 'alice forsberg - 2 mars 2011 10:43

Godmorgon !


Sitter på hotellrummet & har precis käkat frulle och ska nu slänga ner allt i min resväska, eftersom jag inte gjorde det igår för jag var laaaatis igår hehe..

Vid halv tolv skulle vi tydligen vara utanför hotellet så kommer det en buss som ska hämta upp alla, och sen köra till flygplatsen.


Heheh, tycker det är så roligt att lyssna på dom reseledarna, haha..

"Nämen hejhej hallå ja, nu är det ju dax att åka mot våra hotell här på soliga....gran canaria" 

haha ungefär så lät det när vi hoppade på bussarna och skulle åka TILL hotellen eheh ...


Menmen, som ni säkert redan vet, eftersom jag skrivit det några gånger, så är hemma vid 9, men hemma hemma hemma, i helsingborg, vid elva ungefär.


Sen är det ju skola på torsdagen, YES.....


Bloggar mer senare, om jag hinner eller så kanske jag hittar en data på flygplatsen? vem vet....

hoppas jag inte dör, hejdå   



Av 'alice forsberg - 2 mars 2011 00:49

Hej!


Den videon har jag inte lagt in, för att min mobil har lite allmänt damp så kunde inte lägga in den..

jag är också så himla trött just nu, och ska upp vid nio SENAST, så ja..borde egentligen sova nu men måste först borsta tänderna och allt.. segt.

men det ska jag göra nu ändån så blir sista inlägget för kvällen!

  

haha vem blir min "bästavän" i skolan nurå? ;)

med mina 24 klubbor (a)

GODNATT

Av 'alice forsberg - 1 mars 2011 22:50

Hejhej!


vad gör ni denna kväll? ;)

själv sitter jag på hotellrummet och lyssnar på alla fyllon som försöker sjunga karaoke här , eftersom det är karaoke kväll här på hotellet igen..

haha jag spelade in lite när någon sjöng  den "alice"-låten.. hahaha låter så jävla roligt när massa andra gubbar skriker samtidigt HAHA..

visar sen när jag lagt in den videon !  :D


innan idag var jag vid poolen & solade och badade hehe, stekte på lite tills klockan blev halv tre, då gick jag och mormor på en shopping runda, hon skulle leta efter en strandklänning tydligen, blev faktiskt att hon hittade en ganska fin rosa (a)

Jag handlade inget, sparar mig till thailand  i sommar istället, hehe underbart ska det bli, längtar så himla mycket !


NU ska jag packa lite tills  imorgon så det är gjort, skriver snart igen , men videon & sånt :D

   haha :s

Av 'alice forsberg - 1 mars 2011 12:50

Godmorgon!


Nu ska jag till poolen & steka mig lite hehe, sista dagen nu ju ;(

imorgon vid 12.10 på förmiddagen ska vi ta bussen till flygplatsen, sen vid 3 något flyger vi hemåt hehe.


Är hemma vid halv elva /elva ungefär, för planet landar i köpenhamn vid 20:55.

Perfekt.

Sen blr det antagligen skola på torsdagen!

Orkar inte egentligen..


hörs senare!

Av 'alice forsberg - 1 mars 2011 01:43

Har så tråkigt så jag ska nanna nu hehe, är faktiskt trött också.

haha det säger ju sig själv..har man tråkigt - blir man trött   


   

  

  

lite grym är jag allt...

fast ne


godnatt

Av 'alice forsberg - 1 mars 2011 01:30

1:a Mars  - Grattis, min käääre bror!

  

haha lagom gammal bild sen sommarn, duvet att du suger på att fastna på bilder va? :D

men älskar dig ändån hörru ;)

Ovido - Quiz & Flashcards