aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 14 mars 2011 18:19

Hejsan!


Har precis tränat, åhgud jag är döööööööööööööd.

Mina ben asså.. kommer inte kunna gå normalt imorgon!


AAja, nu ska jag väll snart plugga matte o sen ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting alls, bara sitta här och ruttna, ungefär.

Orkar inte tänka på vad jag ska göra imorgon, tar reda på det senare och

skriver antagligen det här då :D


    gammmmmmmmmmmmmmmmal...

Av 'alice forsberg - 14 mars 2011 15:14

Hejhej!


Kom hem för ett tag sedan & har käkat lite nu eftersom det var väldigt äcklig mat i skolan...vilket det alltid är iofs, men idag hade jag inga pengar till något hehe..


Ska snart ringa emma för femte gången haha, hon praoar så kanske därför hon inte kan svara, men måste få tag på henne.

Eller ja, måste o måste xd


Idag blir det o träna och sen ikväll ta det luuuuugnt & plugga lite matte..segt men måste göras ju^^


Skriver mer senare :D

  

random, men fotades i somras  ;D

Av 'alice forsberg - 13 mars 2011 22:27

Nu ska jag nanna snart hehe.. Imorgon är det skola, börjar nio tror jag & efter skolan kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle göra...jaja kan kolla upp det senare :D


Justdet, innan när jag var hos emma, så kollade jag då hennes data lite ;$

såååååååååååå gulligt,  kolla bara in hennes bakgrunds bild som hon har på sin dator..

   emma & jag :')

iloveu



(bilden är sen vi kollade på duvungarna , eller ja, på hennes syrra när hon spelade ett troll, minns ni att jag skrivit det..? )

Av 'alice forsberg - 13 mars 2011 22:19

Lite usel bloggning idag också eller vadå..?


först firades min kära bror, sedan vid tre ungefär gick jag ut och träffade några randoms & sen gick jag hem till emma.


Där käkade jag först upp hennes popcorn hehe..

sedan snackade vi massor och jag somnade nääääästan i hennes säng, tills jag fick skriva från hennes msn

..HAAHAHAHA, jag är sååååå söt , right emma?  ;D


Vid 8 drog jag mig hem & då käkade jag lite, sen städade jag mitt rum ett tag, och sen nu satte jag mig här!

ska snart sova tror jag, öh är väldigt trött.. och har ont i huvet, & i magen, ajaj.

  

hehe jag & camilla igår xd

visar bara denna bilden, har lovat att ite lägga upp de andra, så då håller jag väll de :D

Av 'alice forsberg - 12 mars 2011 22:31

tja bloggen, camilla som skriver, hihi. :D


Iallafall är hemma hos alice och vi har kollat melodifestivalen, FEL PERSON VANN!! och sen har vi käkat mkt godiiis, för mkt kanske, aliiice? :o haha!


Men nu gör vi typ inget, chillar och lyssnar på dunkmusik, haha (y)


Men vi ska INTE SOVA SNART NEJ :D


Men tänkte skriva lite gulligt nu till min underbara alice.


Alice, fatta vad jag älskar dej, du betyder extremt, ingen är som du.

Du är underbar. Jag kommer alltid hålla fast i dej, aldrig släppa dej, du betyder mer än du anar för mej. Att förlora dej skulle va den värsta mardrömmen för mej som blev sann.

Men jag kommer aldrig svika dej hjärtat. Du är värd mer än besvikelse och annat onödigt. Puss på dej för att du är så bäst och så underbar som du är, jag älskar dej och det kommer jag göra föralltid.  


// Din Camilla! 


Hejdå, ha de bra. :D



-:D

Av 'alice forsberg - 12 mars 2011 14:12

HEJ

tänkte visa en finfin långklänning som e min nu 

  

hihi finfin

Av 'alice forsberg - 12 mars 2011 13:53

Ajajajajajaj, ur usel update..

Men jaghar verkligen iiiiiinte oooorkat blogga, om jag ska vara ärlig.


Igår var jag med Emma ett tag osvosvosvosv...

sen idag väntar jag på camilla & sen kommer hon väll till mig snart skulle jag kunna tro, vi ska ha det bra & ta det lugnt och snacka och en massa sådant kul :D


Bilder..hm...det får ni antingen se ikväll, eller imorgon!

beror på om jag orkar sätta mig datan och lägga in alla bilder medans jag är med camilla ikväll eller ej.


Imorgon ska min käre bror firas, han ska få ett mycket fint paket av mig mohahaha! Så blir att träffa honom i alla fall.

Sen på eftermiddagen får jag se vad jag hittar på för något.


Nu ska jag ta en panodil mot min onda hals & mot mensvärken...-.-

c ya bitches

Av 'alice forsberg - 9 mars 2011 19:29

   hehe rubriken...

ja ni..jag är som jag e :D

Ovido - Quiz & Flashcards