aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 19 mars 2011 00:09

Hejhej!


Nu ska jag & emma göra ngt , antagligen kommer jag dö på golvet av att hon säger/gör något tråkigt som helt plötsligt blir sjukt roligt när man är trött hehe..


Just nu kan jag ju bara skriva att hon ligger i min säng o smaskar på ingenting & snackar om en massa minnen som vi har,  asså...ja.. jag har ju haft tur vissa gånger när det gäller mina egna beslut ;)


och nu låssas jag snacka med henne men har ingen aning om vad hon snackar om, vet  bara att hon låter som en anka & säger att jag är cp.. äh hon ska inte säga något..


orkar inte skriva mer senare, godnatt

 

äe, kändes bara sååhäääääääääääääär rätt till en viss person :D   


Av 'alice forsberg - 18 mars 2011 22:23

Tjena :D


Sitter i mitt rum med emma & vi har precis käkat hääh!


Idag i skolan hände inget jätte speciellt, mest att jag hittade över 50 kr (mynt) i min väska, HAHA snacka om att jag blev lyckig hehe.

kände mig rik, för ett tag i alla fall (a)


Slutade vid kvar över två, men stannade kvar på skolan ett tag med några polare & sen gick jag hemåt, och när jag var ungefär 5 minuter hemifrån..ringer olivia och hon vill att jag ska möta henne för hon hade precis slutat, så var bara att GÅ tillbaka igen & möta henne och sen hem IGEN, haha men hade inget bättre för mig ändån så :D


Väl hemma, kom Emma till mig vid fyra ungefär,  vi gjorde inte mycket, eftersom hennes fot är fuckad hahah, vi bara chillade & sen har tiden bara runnit iväg, och nu sitter vi som sagt här :D


skriver mer sedan HÄHÄ

   det snöade igår...JÄVLASNÖJÄVEL 

Av 'alice forsberg - 17 mars 2011 21:40

Hellu!


Har nyss varit hos olivia & innan följde jag med mamma till Maxi hehe, handlade lite grejs & sen stack vi hem.

För er som intresserar er, så bytades min piercing hos olivia också hehe, så har den där...äh lite hängade i alla fall MENMEN, nog om det nu va? 


- imorgon blir det träning eftersom det inte blev det idag....& emma är nog smidig att ramla i trappan på knutan, HAHA så grymt roligt ändån ;$


nu ska jag snart ner o käka mango & sen ska jag dricka ramlösa, eller nja, får se om jag gör det hehe, ÄE VADFAN SKRIVER JAG OM ?!

haha, sista inläggget nu, brist på skrivning, haha  snyggt..


Av 'alice forsberg - 17 mars 2011 19:39

AHMAGADMOTHERFUCKINGDIE :O


vad ska jag ta mig tiiiiiiiiiiiiill, äter upp mig själv inifrån snart ELLER VADFAN SOM HELST, BLIR GALEN, SKOJAR INTE!!!

åhhh varför så svårt ibland ;O





(och nej, jag är inte hungrig xd)

Av 'alice forsberg - 17 mars 2011 18:34

Tja!


Ska strax käka & sen plugga. Men först ska jag snacka med emma ett tag, ahaha åh idioter det finns, verkligen :o


 

steffi jag o emma, söta

  

haha retards :D

Av 'alice forsberg - 17 mars 2011 16:51

Hejhej!


sitter & lyssnar på musik och borde egentligen plugga So, men det orkar jag inte göra nu :D

Blev ingen träning idag, om vi vill veta det. 


hmmm, vad kan jag berätta om min dag..?

bara varit i skolan, slutade kvart i tre tror jag, mamma hämtade mig och så drog vi hem o jag käkade macka för öhh snuskig mat som vanligt i skolan..

& sen när jag kom hem gjorde jag ingenting, kollade på när pappa försökte mäta ut något på det nya rummet som är klart om nån vecka eller 2 (hihi), sen snacka med emma o nu sitter jag här, 

å  möööglar..



   video sen Gran canaria, som ni inte fått se :D

hehe, nivet..några såna som tjänade pengar osv, har 2 filmer till på 2 andra, men det är såååååhääääääär segt att ladda upp, så kanske ikväll elr något får ni se dom andra :)

Av 'alice forsberg - 16 mars 2011 22:03

Nu ska jag stänga datorn & kolla på teve hehe.


Imorgon blir det antagligen att träna efter skolan :D

godnatt på er 

  

hehe camilla o jag i lördags , seriöst

Av 'alice forsberg - 16 mars 2011 21:39

Hejsan!


Ska bara berätta att min tand är vääääääldigt äckligt lös men vågar inte röra min käft...:(

haha, mesigt. 


men lite SERIÖÖÖÖÖSA bilder sen i skolan nurå ;d

 

jag o emma, hahah emmas jacka är ...stor o varm :o

 

hahahah gillar emmas facelook på denna asså!
jag är så normal så...^^

  

jag. emma o oskar

goa ungar vi är....typ


Ovido - Quiz & Flashcards