aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 9 mars 2011 18:58

Ojojoj...sååååå dålig update!


Igår orkade jag inte sätta mig & skriva..och idag har jag varit i skolan & sen när jag kom hem la jag mig i soffan och tog det lugnt, hade lite ont i huvet..sen nu ikväll har jag städat hela mitt rum, allt från vikt in alla kläder i garderoben, dammat, dammsugat, moppat och allt :D

känner mig ovanligt duktig!


Idag skulle jag egentligen varit med Camilla, men det strulade till sig lite så vi ska ses på lördag i alla fall, jag tror hon skulle nanna hos mig då? 

Ska i alla fall bli jätte roligt & vi ska ha det bäst :D


Nu..lite bilder från mobilen..


hehe både sedan i förrgår, igår & idag! :D

INTE i ordning..

  haha, mamma smyg fota mig när jag gjorde min sånhär sak som hon sa  var bra för ryggen HAHAHAH

 

hehe "so" arbete i skolan idag...xd

   på musiken, detta var vår lektion..tramsa vid pianot & bygga pianooot :D    

fick äran att "pricka" jockes arm...så trög han är :o

   hängt ngt, när vi var påväg hem   

hehe, nu har jag visst inte fler bilder, men aja :D

Av 'alice forsberg - 7 mars 2011 22:11

EY, nejmen..

jag är trött så nu ska jag lägga mig i sängen & läsa igenom allt igen, blä..

godnatt

  

haha random bild, skulle fotat normalt..men ORKADE INTE 

Av 'alice forsberg - 7 mars 2011 21:21

  

yeah fick jackan av mammiiii :D

Av 'alice forsberg - 7 mars 2011 21:06

dålig update idag, men ikväll har det inte hänt något speciellt roligt, bara pluggat..


   awe        så kan man också hänga sin nyckel, eller hur camilla? :D


haha , det var bara liiiiiiiiite av bilderna sen igår hehe, min data segar lixom..


Av 'alice forsberg - 7 mars 2011 14:55

Hejhej!


Idag har jag inte gjort alls mycket, gick upp vid 8 och stack till skolan så jag var där vid nio, hade utveckling samtal och sen till stan snabbt & sen hem.


Nu ska jag snart plugga engelska, matte & franska...kill meeeeeee..

har engelskaprov imorgon ju, ett under om jag lyckas kunna hälften ens.

Menmen, ska snart lägga in bilderna sen igååååååår hehe.

  

hahahahhaha

Av 'alice forsberg - 6 mars 2011 22:13

orkar verkligen inte blogga nu, är jätte trött..

har i alla fall haft en super bra dag med camilla!


nu ska jag snart sova tänkte jag, "börjar" 9 imorgon, ska bara ha utvecklingsamtal, så slutar efter det :D

alltså kan man säga att jag är ledig imorgon hihi, men ska plugga..


godnatt! 

Av 'alice forsberg - 6 mars 2011 12:11

åker till camilla nu, hörs ikväll.

Av 'alice forsberg - 6 mars 2011 09:59

Godmorgon!


Vaknade nästan precis av att alarmet på mobilen ringde hehe, men ska ju upp & plugga nu och sen fixa mig så jag kan träffa Camilla!
Var tvungen att plugga nuu idaaaag eftersom jag inte gjorde det igår..


Skriver mer sedan antagligen, när jag är mer vaken för just nu ser jag nästan ingenting för mina ögon stängs hela tiden, trött är jag hehe.


justdet, igår kväll kom emma vid fem tror jag, så stannade hon till 8, sen träffade jag några musketörer & sen hem och sova nästan dirr, trötttttttttt


     

hehe 2 bilder sen igår, ngt

Ovido - Quiz & Flashcards