aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

-Heheh

Av 'alice forsberg - 14 mars 2011 22:04

Dumhets-testet


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig (räknas bergodalbanan på liseberg?)
(xxx) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(/ ) du har sprungit in i ett träd (stolpe eheh)
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
(x) du testade precis om du klarade det (HAHAHA)
(xxxx ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
( xxxxxxxxx) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(/) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(xxxxx) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(xxx) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker

(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
( xxx) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen




jag är nog lite dum   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards