aliceforsberg's

Alla inlägg under mars 2011

Av 'alice forsberg - 21 mars 2011 23:43

Hej igen!


Har lite bilder att visa hehe, nog fint att vi har solglasögon o varm oboy! :)

haha vi är inte fullt seriösa....

             hahahaha skrattanfall!  

Av 'alice forsberg - 21 mars 2011 20:58

Hejhej!


Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo jag var ju i skolan och efter det stack jag & emma hem och loffade oss.

Sen åkte vi till väla & gick runt där och kollade lite på allt möjligt, vi åkte hem vid sju tror jag, eller i alla fall någon stans runt sju.


Kan visa er sen vad jag köpte hehe, inte mycket alls faktiskt, hittade inte det jag sökte efter tyckte jag.


Imorgon är jag leeeeeeeeeeeeeeedig, som jag tror att jag skrev igår (?)

Så emma ska sova hos mig idag, för iom att hon praoar och inte börjar förräns klockan tio så är det ju helt okej :D


Nu ska vi ut & fota lite hehe med solglasögon, mest för att vi vill det.

skriver mer sen :D

   

hahahaa vi är så söta.......  

Av 'alice forsberg - 20 mars 2011 22:30

Orkar inte skriva allt jag gjort idag, var i alla fall o kollade p95orna innan när dom spela match, duktiga pågar, sen hem o loffa mig & nu ska jag kolla på tv.


Börjar nio imorgon, och på tisdag är jag ledig !!

eller ja..tror att hela högstadiet på skolan är det men ändån :D

godnatt

 

dagens outfit



Av 'alice forsberg - 20 mars 2011 16:30

f l i p p   

Av 'alice forsberg - 20 mars 2011 10:25

Godmorgon!


Har nyss kommit hem till mitt place, och sitter & lyssnar på hög musik och ska snart duscha.

Vid fyra ska vi nog iväg till kusinerna och käka där, sen hem och ta det lugnt.


Hahah igår somnade jag & olivia lite över tre tror jag klockan var, innan vi somna snackade vi om hur vi såg ut för ett antal år sedan när vi var  i Polen HAHA, herregud......

och i tyskland sen då.... ohhh sexigt..? - Näää !


Hm.. ska fota lite sen när jag har fixat mig så det blir lite nya bilder i alla fall, har ju blivit lite dåligt med bilder här va? :D

men det ska det ändras på!

Av 'alice forsberg - 20 mars 2011 02:30

Hejhej!



HAHHAHA,A jag, olivia & philip lite halft har precis asflabbat åt lite folk..

ingen vi känner, verkligen inte, har faktiskt ingen aning om vem det var.

men iaf, sjukt roligt & tidsfördrivande  , eller vad säger ni 2? HAHAHAHHA


Nu ska jag snart in till olivias rum o ta bort sminket och sen får vi se vad som händer, om vi ska nanna eller om vi ska flumma ännu mer xd

Imorgon ska vi upp 9 wihoooo, men det e bara för hon skulle till filborna, så jag sticker hem då ungefär :)


detta blir nor sista inlägget för "idag" , skriver mer imorgon bitti/förmiddag!


sov sött, godnatt

Av 'alice forsberg - 20 mars 2011 00:47

Hejhej!


Nu är jag på så himla mycket bättre humör, sitter faktiskt i philips rum just nu med min data medans han lyssnar på min spotify lista o sjunger med xd


Olivia som sitter i hennes rum, spammar jag med massa fjant på msn hehe :D

men det är bara för att i hennes rum fungerade inte internet på min data så ja..bara att flytta in till philip dårå.


Just nu är jag väldigt varm haha, har jogging byxor & tjocktröja men har inget under så får väll löka ner mig sj då , eller så går jag o lånar ngt av olivia , ja det ska jag göra :D


Iaf...satt o ruttna sönder tills klockan 11 , så ringde olivia och frågade om vi kunde träffas, såklart :D

så hon kom, vi gick till max....sen hem till mig o käka lite, och sen hem till henne :D


nu ska jag in till olivias rum o fråga henne om jag kan låna ett  linne lr ngt, hörs


-.

Av 'alice forsberg - 19 mars 2011 18:45

Är inte på humör för att blogga, så blir bara ett hemskt inlägg om jag ens försöker.


kanske skriver sen när jag är på bättre humör.

alla kan ju tydligen bara sitta på sin röv o glo hela jävla kvällen.

TREVLIGT.

Ovido - Quiz & Flashcards