aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

-Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Av 'alice forsberg - 31 mars 2011 19:28

Svårt att skriva, klart man har sina mål, drömmar och önskningar här i livet, men svårt att bara rabbla upp såhär..Men får göra mitt bästa!


Mina mål här i livet är nog att i framtiden må bra, ha det bra när det gäller boende , jobb, kärlek och såklart allt allmänt.

Jag har just nu ingenaning om vad jag vill jobba som, men polis har jag faktiskt funderat på...men nja, får se vad som händer i mitt huvud tills det slutligen är dax att nästan välja sin framtid. Klart man kan utbilda sig till en massor av annat också, men ja..ni fattar poängen?


Mina drömmar..Åh dom är många, skulle bli en hel bibel om jag skulle rada upp alla mina drömmar här, men en lite knepig dröm som jag faktiskt tror att de flesta har tänkt på, är att jag skulle vilja läsa andras tankar..ibland.

Men den lite mer seriösa drömmen är att när jag är äldre bo i New York eller i någon annan storstad. Trot faktiskt inte jag vill leva och bo fast här i Sverige i hela mitt liv, lite omväxling hade varit såååå skönt!


Önskningar..De går nog under samma kategori som mina drömmar.


Detta var det jag kunde komma på, inte så värt bra kanske men det duger.


Ps 1, fan vad jag älskar mig själv! älskar att jag bara kan skriva utan att tänka, prata utan att tänka och bara tänka utan att tänka innan. älskar att vara spontan och shit, nu började ett program på teven, dax att bänka sig i soffan..!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards