aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 11 januari 2011 16:46

Sådär, nu har jag tagit bort alla gamla inlägg här på bloggen, ni som inte riktigt vet vem jag är eller hur jag ser ut eller något..så ska jag faktiskt försöka visa det, kanske lägger ut lite olika bilder eller något, det blir något i alla fall.                               

Tänkte faktiskt att nu när det är 2011 kan man köra på nytt & bort med 2010!


Av 'alice forsberg - 10 januari 2011 21:50

Hejsan !


Ikväll har jag inte gjort mycket kan jag säga, mest suttit här och haft tråkigt och sen var jag faktiskt nere och var lite social med dom andra i familjen.

Men, nu ska jag strax göra i ordning mig, ta bort smink osv, sen sova!

ska upp sju imorgon, taggad!

-not.


tror det är ganska många som håller med mig om att man inte riktigt orkar med skolan ännu, en veckas lov till skulle inte sitta fel precis!

menmen, nu är det som det är & om ungefär en månad ska jag till Gran Canaria..

sol sol sol, hoppas jag ..


godnatt!


Av 'alice forsberg - 10 januari 2011 19:51

hejsan mina kära läsare 

idag har jag ju lovat er att börja blogga igen!

från min lilla blogg paus hehe..

så ja, det är väll bara att köra igång ;)


kan börja med att berätta att idag blev jag väckt vid halv tio och sedan gjorde jag vid mig och sen åkte jag och mamma till polishuset och fixade nytt pass till mig, sedan åkte vi till väla och åt , sen hem och jag gick till olivia och vi tog bussen in till stan och gjorde lite ärenden..hehe

olivia , jag gillar det ordet sså det så men du tycker också det är fint (a)

sen hem till olivia igen och vi satt mest vid datorn och hade inte mycket att göra så vi försökte härma några som gjorde något med händerna till någon låt, och det gick ju som det gick  , haha!


och sen får jag se om jag tar bort de andra inläggen iom att de har annan text och jag orkar inte ändra tillbaka..

så jag kör på helnytt här , och sen ska även en ny design komma upp, det gillas...

nu ska jag väll fixa i ordning inför skolan imorgon, kill me..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards