aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 12 januari 2011 21:40

Haha jag har ont i nacken för har legat i sängen med huvudet helt konstigt i någon timme så känns som om min nacke ska gå av , nästan.

hehe.


Så ska faktiskt gå ifrån datan lite och se om det finns något att dricka, är törstig efter alla tuggummi, låter konstigt men sant, haha!


  

Av 'alice forsberg - 12 januari 2011 20:22

Yes, nyrakade ben & mjukis byxor är bäst.


Men det var inte det jag ville skriva om nu, haha.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt & var på väla snabbt med mamma innan, handlade inget.

Sen nu har jag precis duschat igen, för innan tog jag bara en snabb dusch..hehe





en liten video från bilden idag, kunde inte låta bli att filma lite..

i alla fall, i videon är det Ali som fuskar lite med att kalka, men tror han misslyckas .. haha &  ja.. jag garvar..xd

Av 'alice forsberg - 12 januari 2011 16:42

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår kväll.

Tänkte blogga från mobilen men sen orkade jag inte logga in där för det tar ett tag, hehe.


Men imorse vaknade jag vid tjugo i åtta för jag hörde inte när mobilens alarm ringde, så jag fick hoppa upp snabbt ur sängen och gjorde vid mig och allt tills klockan var åtta, sen skynda till skolan och då först hade vi någon lektion & sen gick dagen och efter vi slutat stannade jag kvar ett tag och tittade på när några hade slagge, inte seriöst men såg roligt ut ändån haha!


Nu ska jag in i duschen.


Av 'alice forsberg - 11 januari 2011 21:16

Nu hade jag tänkt duscha & sen ska jag fixa lite tills imorgon. 

Ta fram kläder och sånt och sen ska jag sova! Är faktiskt ganska trött..

Börjar kvart över åtta imorgon, så kommer vara trött vilket som men alltid bäst att sova tidigt, vid tolv ungefär.

Det funkar mycket bra.




Av 'alice forsberg - 11 januari 2011 19:48

Egentligen har jag inte mycket att skriva om, men känner att jag vill skriva lite här i alla fall.

Får improvisera lite.


Vad händer imorgon för min del då ? 

Jo.. inte mycket faktiskt men jag vet att det var något som mamma sa till mig innan men tror inte jag lyssnade riktigt så får väll gå ner och kolla efter i kalendern senare.


torsdag vet jag att jag ska träffa Emma och vi ska ner i stan och lite sånt , sen ska jag väll bara ta det lugnt tror jag?

Och läxor finns ju också, så antagligen göra något sånt också, haha.

Fredag, hmm något som jag inte kommer ihåg, men något var det.


Sen lördag och söndag..lördag ska jag träffa Stephanie och vi ska väll träffa lite folk, sen söndag blir det dop för Maja.



Av 'alice forsberg - 11 januari 2011 19:26

 Dagens ganska enkla outfit består av:


Jeans 

Vanlig tröja

Rosa kofta

Av 'alice forsberg - 11 januari 2011 19:02

Hejsan kära vänner !


Skulle bara meddela om att min Spotify fungerar igen!

Lycklig eller vad?



Av 'alice forsberg - 11 januari 2011 17:05

Lite frågor om mig ..

 

 Fullständigt namn: Alice Emelie Olivia Forsberg

 Ålder: 13 år, snart 14..
 Vart bor du: Helsingborg

 Bor tillsammans med: Min familj

 Husdjur: Inget

 Färg på ditt hus: Vitt

 När är du född: 28 april 1997

 Klass: 7a

 Dagens klädsel: Jeans, Långärmad tröja, Kofta (visar sedan)
 Dagens smink: Mascara, Kajal, Lite fondation 

 Har du många vänner: Ja

  Har du pojk-/flickvän: nej


FAVORIT: 

 

 Film: ingen speciell, gillar det mesta faktiskt

 Låt: Just nu är det väll ingen speciell, det senaste brukar vara helt okej
 Mat: Tacos, tror jag..men gillar nästan allt

 Dryck: om jag måste vara nyttig så ramlösa..
 Färg: beror på vad, men rosa är fint

 Tv-serie: O.C isåfall

 Stad: Helsingborg 

 Land: Thailand / Barcelona

 Ämne i skolan: Helst inget, men engelska funkar faktiskt

 Tv program: Det mesta, Idol bland annat

Ovido - Quiz & Flashcards