aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 28 januari 2011 21:22

Hej !


Sitter i Emmas säng & har precis duschat och fönat håret, ska snart platta det också, så det är gjort tills imorgon, när det blir Ullareeeed!

 
Ska upp klockan halv fem på morgonen , och vi åker vid halv sex..

 Eftersom jag & Emma inte kommer somna så värst tidigt, så kommer vi nog vara som två ..trötta tjejer :D 


Idag var det i alla fall skola & vid klockan ett hade jag håla och yrade runt på skolan tills klockan två, sen stack jag och Emma hem till mig vid kvart över två & vid halv fem drog vi oss ner till stan och tränade, haha lökigt xd

Sen hem till Emma och duscha osv, och nu är Emma också klar, så ska platta håret nu , haha *care*

Av 'alice forsberg - 27 januari 2011 22:06

Nu ska jag in i duschen IGEN!

Fryser för glömde stänga mitt fönster innan..Imorgon blir det skola och sen emma.

Skriver mer imorgon.

godnatt


Av 'alice forsberg - 27 januari 2011 20:25

ÄNTLIGEN!
blev precis klar med mitt No-arbete.

Har inte en aning om hur jag ska redovisa det, men får väll improvisera fram det imorgon, får väll gå som det går, inte hela världen om jag misslyckas?


 
Ullared på lördag, om vädret tillåter..
 



Av 'alice forsberg - 27 januari 2011 19:19

Hej!


Idag i skolan hände inte så mycket, inte något ni är intresserade av i alla fall.

Efter skolan stannade jag & några andra kvar, och några i åttan hade lite tjaffs med bildläraren Peter, så han skulle stämma en elev^
Behöver inte skriva varför här.


Sen hem och göra So arbete & Kemi arbete, är fortfarande inte klar med kemin, ska redovisa imorgon och började idag, bra ju..
Men har varit sjuk på dom senaste gångerna vi haft No så..


Sen till stan och träna & sen hem och käka och nu är jag så mätt så jag håller på att spy, menmen , snart ska jag ta en lååååång dusch!


 

 jag är för mätt, helt allvarligt..

Av 'alice forsberg - 26 januari 2011 21:59

Hej!


Dåligt med inlägg idag, haha.
Men efter skolan stack jag till stan & där mötte jag Emma , axel & billy.

Sen vid fem blev det träning och sen stack jag hem vid halv sju tror jag det var, sen käkade jag och sen in i duschen.


Blev en lååååång dusch, tror det blev nästan en timme faktiskt!

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film, godnatt.

 
haha bjuder på en sådår jääätte suddig bild & oredigerad, pallar inte  

Av 'alice forsberg - 25 januari 2011 23:15

Nu ska jag lägga mig & sova.

Imorgon är det skola igen och onsdagar..sämsta dagen bara för att det är längsta dagen..slutar nästan halv fyra.

Man bara jippie.


Godnatt

  
kvällens outift. 

& ja, det blev något konstigt ljus på armarna , och jag vet att mina "ben" vid halsen syns, jag är inte anorexia barn för det?

Av 'alice forsberg - 25 januari 2011 20:40

Hej igen!


Tänkte visa er 2 videoklipp sen Eslöv. Haha går inte att låta bli att flina lite..

Första ska föreställa 2 ungdomar & en farsa, haha titta själva..

HAHAHAHHAHAHA, sååå bäst, min kusin.. är inte sån irl,, fail xd

 HAHAHAHA, döööör, HAHAHHA!
ni ser själva vad detta ska föreställa?

Av 'alice forsberg - 25 januari 2011 20:17

Hej!


Idag i skolan hände inget speciellt, först slöjd i klassrummet haha osvosv..

Sen efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte ner till stan & någon timme senare träffade jag Emma & Axel!


Vi gick mest runder i stan, sen vid kvart i fyra skulle jag klippa & färga håret så dom följde med in till frissan och jag skämde ut mig tillräckligt..man är inte världens vackraste med färg i hela håret och pannan haha, men ganska gulligt ändån :)


Sedan lämna av Emma och jag åkte hem och käkade & städade mitt rum & nu sitter jag här och ska visa bilder på nya hårfärgen & klippte ungefär fem centimeter..

   gulligt drogade ögon, men verkligen bad "fotodag" idag!

men ni ser i alla fall lite hur mitt hår ser ut.

Ovido - Quiz & Flashcards