aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 18:40

Tre bilder sen Majas dop.

  



Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 17:12

Hej!


Nu är jag hemma igen från dopet, den ungen är bara för söt.'


hann fota två eller tre bilder innan kamerans batteri tog slut..Men sen hade jag inte objektivet med mig, så kunde inte fota så nära heller så det spelade kanske inte så stor roll.


Bilder kommer när jag laddat kameran så jag kan lägga in dom på datorn.

Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 13:32

Ska på dop nu..


Ni får se lite bilder sen gårdagen när jag är hemma, ha det så bra sålänge :)

Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 13:27

Hej alla kära läsare!


Som ni säkert redan märkt, hann jag inte göra mer än ett inlägg igår, men Steffi kom till mig vid två, sen åkte vi och köpte lite grejer till kvällen & hyrde filmer.


Sen hem och vi gjorde vid oss och sen vid sju kom lite folk och vi gjorde inte så mycket först, lyssna på musik & snackade,  sen bestämde vi oss för att kolla på film så vi gjorde det och hade det allmänt bra.

Sen gick pontus & jeppe ut och smällde lite, haha fråga mig inte varför..men iaf pontus brände sitt finger lite hehehe!


Sen vid elva stack några, och vissa stack vid tolv.

Efter det städade jag & Steffi undan och sen gick vi upp på mitt rum och lyssnade på musik och hade allmänt tråkigt ^^

Av 'alice forsberg - 15 januari 2011 11:16

Godmorgon!

Idag ska jag faktiskt blogga bättre, igår orkade jag inte göra en massa inlägg och sen har jag inte hunnit sätta mig och skriva en massa.


Igår var det i alla fall skola och sen inom stan och sen till några, sen hem och va med emma ett tag, sen stack hon hem & jag var trött hela kvällen igår, så jag somnade vid två ungefär.


Idag vaknade jag vid halv elva ungefär, sen har jag bara halvsovit i soffan tills nu och nu ska jag snart gå ner och äta frulle, hehe.

Steffi kommer väll vid tolv något, och vi ska fixa lite och sånt, kan berätta senare idag, kanske. hehe

Av 'alice forsberg - 13 januari 2011 22:13

Nu ska jag stänga datorn & lägga mig och kolla teve.

Har ont i munnen på något konstigt sätt, ganska scary faktiskt, känns som jag är förlamad hehe.

men jaja det går väll över tills imorgon hoppas jag!


godnatt!

Av 'alice forsberg - 13 januari 2011 19:04

Hejsan!


Har precis ätit & ska snart in i duschen. 

Skoldagen var den bästa på länge, började med att vi kollade någon film om droger tror jag, sen fylla i lite papper..

Sen rast & sen film om alkohol, sen fylla i papper och sen rast igen i någon timme, sen käka och sen kom någon kille & snackade lite om droger alkohol osv. 


haha, så sjuuuukt skön snubbe, alla satt och garvade största delen av tiden när han pratade, han borde bli komiker, helt seriöst!

Men lärarna ska alltid vara dryga och inte förstå det roliga i det, dom satt där som stelna pinnar & bara lyssnade, men jaja.


Sen slut vid två & då stannade jag, steffi, philip, dennis och joel kvar ett tag.

roligt roligt,sen åka med philips mamma hem.



rast..

steffi, jag , denis och joel lite i sidan..

Av 'alice forsberg - 12 januari 2011 22:19

Hejsan allihopa!


Sitter & snackar med lite folk och är social. Snart ska jag stänga datorn och fixa lite tills imorgon, med kläder och sånt.


Imorgon blir det en nice skoldag, börjar klockan nio och då kommer det några från någonstans och ska informera om något, och det håller på hela dagen tills två någonting. 


Så inga lektioner, skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards