aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 20 januari 2011 15:35

Hejsan ! 


Sitter & har huvudvärk och ska snart ner och ta en till ipren, vill ju aldrig släppa..

Hoppas jag kan gå till skolan imorgon , nu tror ni säkert jag är sån pluggnörd men nej verkligen inte.. bara det att jag måste dra dit för annars kan jag inte träffa Emma på eftermiddagen iom att jag var hemma.


Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och snacka lite med Emma.

Får se om det finns något bra på teven man kan halv titta på..ska också ta en dusch och kolla lite på http://nelly.com  , om det finns något fint (a)


   Haha, hittade en ganska .. loffe bild sen barcelona efter att jag och mamma vatt ute & joggat.. fint..verkligen


Saknar värmen!

Av 'alice forsberg - 20 januari 2011 12:34

Godmorgon!


Ligger där nere i soffan & kollar på sommar i Sverige , blev ingen skola idag som jag skrev igår. 

Men imorgon tror jag att jag drar dit, för missar ganska mycket på bara en dag!


Nu ska jag fortsätta kolla teve.. skriver mer senare.

Av 'alice forsberg - 19 januari 2011 21:32

Nu ska jag gå & göra mig i ordning och sen ska jag sova.

känner att jag behöver sova mycket haha, får se om det blir skola imorgon eller inte, beror på..


Godnatt.



förlåt, men jag kan inte göra på något annat sätt..

Av 'alice forsberg - 19 januari 2011 21:18

  Här är skorna jag skrev om innan .

hihi söta :) 

Av 'alice forsberg - 19 januari 2011 20:58

Hej !


Just nu är jag verkligen jätte söt med en chokladmask i huvet.. haha!
 Hade nästan lust att käka den istället.. luktar gott , men tror inte det smakar så gott :/

 


haha , verkligen gulligt..   

Av 'alice forsberg - 19 januari 2011 18:42

Släpade mig ut i köket precis för att ta en ipren, men på något sätt hamnade jag i hallen för att leta efter mina halstabletter i jackfickan, så mitt bland allt hittade jag ett par awesome skor som jag köpte i Barca !


Inte såna man kan använda just nu när det är kallt och sånt men kanske till våren?

På hösten kan de också fungera faktiskt, eller som när jag var i Barcelona så gick jag i dom på kvällen ibland till ett par jeans & tunika, finfint faktiskt!



Ska nog fotta dom & visa er.. snart.. efter jag sovit lite.

Av 'alice forsberg - 19 januari 2011 18:36

Hejsan !


 Sitter i soffan & mår skit.


Har ont i halsen, snuvig & feber, kul.. verkligen.


Idag i skolan var jag trött och orkade knappt göra någonting, på bildlektionen låg jag på bordet och somnade nästan & hade ont i halsen osv..


Sen följde Emma med mig hem & vi tog det bara lugnt och sen la vi oss i soffan & kollade på teve och jag somnade nästan, och jag är så himla varm så jag vet inte var jag ska ta vägen snart, känns som om jag ska koka :o


Skulle egentligen tränat idag, men nej det blir verkligen inte så, orkar knappt hålla ögonen öppna!
Så imorgon blir det nog inte skola för min del..och justdet har en massa engelska glosor tills imorgon & jag orkar inte öppna boken heller.


hatar att vara sjuk, fan. 


Av 'alice forsberg - 18 januari 2011 21:53

Hej!


Nu ska jag stänga datorn & dricka teeeee !

Har ont i halsen och känner mig ..seg, så ska sova ganska tidigt idag faktiskt.

Imorgon blir det träning osv, skriver mer imorgon!


Godnatt gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards