aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 22 januari 2011 00:59

Hej !


Ligger i sängen & jag och Emma har allmänt tråkigt.


haha, vi åt popcorn innan och det slutade med att vi fick dammsuga mattan i köket, alltså gick det inte jätte lugnt till, haha!

Riktigt roligt i alla fall.

Sen har vi bara tagit det lugnt och fottat lite, ni kanske får se någon bild eller två senare eller imorgon.


Nu ska vi snart sova för imorgon ska vi till Väla & handla lite ;)

vad vi ska handla säger jag inte, ni får reda på det när jag är hemma, så det så.

Inget speciellt men i alla fall :o


Godnatt!



Av 'alice forsberg - 21 januari 2011 17:49

Emma kom precis hem till mig, hon hade köpt popcorn & lite sånt, så vi ska kolla skräckfilm & ha allmänt trevligt, haha fint språk jag har va ? :)

Av 'alice forsberg - 21 januari 2011 14:49

Rubriken talar för sig själv.

bara så ni vet är dom två första bilderna sen Cypern..♥

 

          



Men sommaren 2011 kommer bli bättre än bäst! 
Längtar ♥ 



Av 'alice forsberg - 21 januari 2011 14:34

http://www.streaminvite.com/ref/26152


klicka &  värva mig ? ;D

Av 'alice forsberg - 21 januari 2011 11:32

   Vill ha :( 

Av 'alice forsberg - 21 januari 2011 11:12

Godmorgon!


Vaknade vid nio av att min hals var förlamad, av den hostan som verkligen inte vill försvinna..Jobbigt!

Så jag gick upp och tog en ipren och en halstablett, undrar hur många paket halstabletter jag ätit dom här dagarna.. ?


I alla fall, sen la jag mig i soffan & kollade på en film och tror jag råkade somna för helt plötsligt var filmen slut, haha!

Men mår faktiskt bättre idag än igår, har ingen feber vad jag vet & är allmänt piggare i kroppen.


Idag kommer nog Emma hem till mig, för att jag inte smittas längre *yes*


Av 'alice forsberg - 20 januari 2011 20:02

Nu ska jag lägga mig i sängen och bara ta det lugnt och lyssna på rixfm.

Älskar att bara ligga stilla och lyssna och inte tänka på någonting alls, så himla skönt att bara stänga alla sinnen för ett tag och glömma alla jobbiga problem...


Godnatt


  

hittade en bild från när jag var hemma hos Maha,  kollade  igenom mina bilder på mobilen så fanns denna!

äkta vänskap är kungligt!






Av 'alice forsberg - 20 januari 2011 19:32

Sitter & tycker synd om mig själv hehe. Nejmen jag mår fan inte bra.

Hostar, nyser, har ont i halsen och en massa annat skit.


Hatar verkligen att vara sjuk och inte blir det bättre på en dag, runt fem dagar tills man är helt bra igen..roligt?

- Verkligen inte!

Ikväll ska jag sova vid halv nio ungefär så kanske jag kan sova bort detta lite i alla fall, kanske skola imorgon..

Vill verkligen gå dit bara för att kunna träffa Emma efter.. Men samtidigt är det inte roligt att sitta där och känna sig trött och allt, usch!



  

kände för att lägga upp en bild, mest för att det är en bild^^

Ovido - Quiz & Flashcards