aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 25 januari 2011 18:37

   

aahhahahahah , wtf.. inte beredd :o

      

hahahahhaha , fatta.. bjud bilder ? xd

Av 'alice forsberg - 24 januari 2011 22:05

Har precis duschat & ska snart föna håret osv..

Sen ska jag lägga mig i soffan och kolla teve.

Imorgon efter skolan ska jag klippa & färga håret, får se om Emma följer med.


Det blir i alla fall att klippa topparna en bit, och färga det mörkbrunt igen!

visar er resultat imorgon!

Godnatt

Av 'alice forsberg - 24 januari 2011 19:34

   HAHAHHAA wtf   AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAH   HAHAHHAHA... han skulle laga mat samtidigt som "Mat tina " på "tv" , fail   ahahah, kusin ->                                                                  här   haha,  ->                                                    morbror *glad*   

Av 'alice forsberg - 24 januari 2011 17:45

Hejsan!


Idag i skolan hände inte mycket, haha ska börja en ny tjej i vår klass.

Fråga mig inte hur hennes namn stavas, men uttala det som "Donja"

tror jag det var, jag fattade inte riktigt  haha.


Menmen, efter skolan gick jag hem och kollade igenom posten, fråga mig inte varför..hade antagligen inte något vettigt att göra så hittade jag ett papper från Anja, och dansen börjar snaaaaaaaaaaaaart!

tror det var den 6/2, hehe :D


Nu ska jag ner & käka och sen ska jag ladda kameran och fotta lite !

Av 'alice forsberg - 23 januari 2011 21:16

Lite väl dålig update idag ser jag, men är man upptagen med annat än datan,så är man!

Men erkänn att jag annars är ganska duktig? :)


Imorse när jag vaknade av att jag inte fick luft pga att jag var täppt i hela huvet, eller ja där överdrev jag lite..iaf i näsan hehe.

Så väntade till Emma vaknat och sen gick vi ner & käkade frukost och sen gick vi upp och gjorde inte så mycket.. sen vid halv ett kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och jag fixade mig. 


Sen gick hela familjen till mormor och där käkade lunch och sen åkte vi till Eslöv. 

Vid fem började "revyn", kom precis hem, snart ska jag städa undan på mitt rum och ta fram kläder till imorgon när det är skola igen..




Av 'alice forsberg - 22 januari 2011 23:55

Hejsan!


Nu ska jag & Emma strax stänga våra datorer och vara lite sociala haha, vi har bara suttit helt tysta sedan jag skrev här senast.

Nördar eller vadå? :)


Imorgon vid två ska jag hem & göra vid mig och sen vid fyra ska hela familjen åka till Eslöv och kolla på när min morbror är med i någon revy, mm verkligen roligt..

Men jaja lite snäll får man väll vara mot sin käre favorit morbror :')


Godnatt gott folk!


 

hittade en bild sen på flyget påväg till Cypern.
Philip.. roande (y)

Av 'alice forsberg - 22 januari 2011 22:01

Idag har jag och Emma varit på väla som ni säkert redan vet om, köpte ett par gympaskor, en tröja & ansiktsmask, hehe!



Vi träffade också axel där, så vi gick runder där med honom och sen åkte vi hem och gjorde inte så mycket, sen hem till emma och sen vid åtta följde vi honom till bussen och sen gick jag och Emma en omväg hem till henne och vi snackade om allt möjligt.


Sen när vi kom hem till Emma vid nio, käkade vi och sen skulle vi poppa popcorn som gick ganska dåligt, så vi har precis ätit brända popcorn, gott ju..

Nu ska vi fixa oss & ha våra ansiktsmasker i huvet haha, väldigt fina tjejer vi är :)



Av 'alice forsberg - 22 januari 2011 12:15

Godmorgon!


Nu är jag & Emma påväg till Väla & ska se om vi hittar det vi ska handla, haha tro inget nu va :o

Men såklart har ni inte ens tänkt tanken på att misstolka det, eller ? 


Gör inte det i alla fall haha. Bloggar mer när vi är hemma igen, och får då se om jag ska sova hos Emma.

Ovido - Quiz & Flashcards