aliceforsberg's

Alla inlägg under januari 2011

Av 'alice forsberg - 18 januari 2011 21:16

Jag tror jag börjar bli sjuk..

Av 'alice forsberg - 18 januari 2011 20:04

Hej !


Imorse när jag vaknade var jag sur för att nästan alla andra hade sovmorgon till tio och själv började jag åtta..

Menmen, blev att dra till skolan och göra klart den dumma ljusstaken som jag inte kommer ha nytta av, sen lite lektioner och sen sluta.


Då väntade jag på att Emma skulle sluta vid kvart över tre sen gjorde Steffi prov och jag och några andra väntade ..

Sen hem och jag och emma träffade André & Pontus.

Sen stack jag hem & pluggade och sen kom Emma till mig igen vid halv åtta, så nu sitter vi här och ska väll göra något snart , antagligen lyssna på musik & snacka :)

Av 'alice forsberg - 17 januari 2011 21:58

Nu ska jag kolla teve & imorgon börjar jag vid åtta..

bara några stycken som gör det, alla andra börjar tio, tack vare den ..

ursäkta mina ord..


JÄVLA SKIT IDIOT slöjden.


var sjuk en gång på en lektion och blev inte klar med ett arbete, så måste vara där åtta och göra det klart, jävla skit.


så nu är jag ganska sur, haha..


skriver imorgon!

godnatt

Av 'alice forsberg - 17 januari 2011 19:40

Yes, blev precis klar med matten & franskan! 

kungligt gjort ♥


   älskar dig " lilla syster" !





Av 'alice forsberg - 17 januari 2011 18:37

Hej!


Har fått lite klagomål från vissa att det är dålig uppdatering här på bloggen, så ska försöka ändra på det faktiskt!

Bra att ni säger till mig så jag får skuldkänslor och bara måste sätta mig och blogga!


Idag har jag varit i skolan & slutade vid två och då stack jag hem snabbt & sen väla med mamma, handlade inget för jag är så himla duktig och sparar mina pengar till när vi ska åka till Gran Canaria.

Åker den 16 Februari 8:50  & är hemma i Sverige igen den 2 Mars 20:55.
Alltså är jag borta 14 dagar , eller 15 blir det faktiskt..


Sen kom jag hem och var med Emma snabbt & nu sitter jag här med en mattebok och en franska bok framför mig och ska göra lite läxor..

Kan ju säga att matte inte är min grej, i 5an & i 6an var jag faktiskt sjukt duktig på matte, men nu i 7an har något hänt så jag är verkligen inte bra på det, haha..

Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 22:24

Hej!


Nu ska jag gå och ta en ipren & lägga mig i soffan och kolla på film.

Har en jävlans huvudvärk.. så godnatt!

Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 20:48

Den där känslan man får när idioten man hatar gör bort sig ..


obeskrivlig ♥

Av 'alice forsberg - 16 januari 2011 19:54

           

Ovido - Quiz & Flashcards