aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 2 april 2011 23:45

Typ av killar jag faller för.. 

Snälla och omtänksamma är nog det viktigaste.

Gärna längre än mig och se allmänt bra ut ;)

En kille som accepterar mina vänner är också en bra sak, som inte bara blir helt fucked up för man vill träffa sina tjejkompisar eller killkompisar ibland också.


Sen är det väll faktiskt inte så mycket man kan skriva om detta, hårfärg och sånt är ju såklart inte det viktigaste som sagt, sen är det ju inte heeeeelt fel med en snygg kropp   


Av 'alice forsberg - 1 april 2011 19:00

Något som jag vill ha mer än något annat nu är faktiskt sommar, värme och sommarlov.

Det är verkligen det jag längtar efter mest av allt just nu och har gjort det hela hösten och vintern.

Orkar inte att det blir mörkt så himla snabbt och att det är kallt i luften även om solen lyser.

USCH säger jag bara.

Så sommar, tack. 


Men sen hade det inte suttit helt fel med om mamma helt plötsligt "alice här får du ett spa-presentkort!"

jag hade blivit ööööverlycklig!

Ovido - Quiz & Flashcards