aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 10 april 2011 15:24

Nu drar jag & emma till olympia.

Finns på mobilen, vi hörs ikväll!

Av 'alice forsberg - 10 april 2011 13:39

Hej! 


Berättar mer om gårdagen/kvällen senare..

Jag och emma har precis varit på väla snabbt och köpt solglasögon och mascara haha.

Nu ska vi snart göra vid oss och senare drar vi in till stan och sen till olympia & kollar HIF!

Hm..kan visa vad jag har på mig idag, mest för jag är så snäll :)

ja.. ni ser själva  



Av 'alice forsberg - 10 april 2011 00:37

     HAAAAAAAAAAAA-HAAAAAA, sen i april något




Av 'alice forsberg - 9 april 2011 18:55

tror detta är mitt drömbröllop, på stranden i något lagom varmt land.

Men såklart..det bästa är ju själva människan man gifter sig med!

Av 'alice forsberg - 9 april 2011 18:44

Hej!


Förlåååååååt för otroooooligt dålig update..Igår var jag hos emma och sov hos henne, på kvällen var vi bara hemma ett tag, sen gick vi ut och träffade julius och sen gick vi hem, sen gick han från emma, sen så lyssnade jag och emma på musik och chillade haha.


Idag vaknade vi och gjorde vid oss lite, sen åkte vi till danmark en sväng, sen hem och handla lite tills ikväll och nu när vi kom hem till mig, så gick vi upp där uppe, så har mamma ställt in alla mina saker, sängen, skrivbordet, datan, högtalarna, basen och allt i mitt nya ruuuuum!

så sjukt glad jag blev! :D


Snart ska jag och emma ut en sväng i det fiiiiina vädret! och sen senare ikväll ska vi ut och träffa folk antagligen!

  längesen ni fick se dagens outfit?
ganska vanlig, men aja :D 

Av 'alice forsberg - 9 april 2011 00:55

   

Cypern i en vecka med några, saknar det!

Av 'alice forsberg - 7 april 2011 21:18

Hejhej!


Idag i skolan hände inget speciellt tror jag, haha jo, på idrotten....hade dans, så mitt i allt kommer Vera & Odile (2 av lärarna^^)in i gympasalen & börjar dansa med och allt, ahhaha guuud som jag skrattade!


Sen efter vi slutat, stannade jag & några kvar ett litet tag, sen gick jag hem till emma och där käkade vi lite, skrattade åt allt och ingenting och sen pluggade vi, blev ingen träning idag haha.

Sen drog jag mig hemåt och har nu pluggat lite kemi, fy är osäker inför provet imorgon haha men det löser sig, kan det mesta i alla fall!


Efter skolan imorgon drar jag och emma ner till stan och hämtar ut våra biljetter till HIF, sen e det träning, sen ska jag hem till emma och så sover jag där. På lördag vet jag inte vad som händer, antagligen vara med emma o träffa folk ;)


snart ska jag in i duschen och sen kolla teve ett tag , sen nattiiiii!

Av 'alice forsberg - 7 april 2011 19:54

Finns nog ganska mycket man oroar sig för, egentligen.

Men det  jag oroar mig mest för , är framtiden.

Vilket egentligen är otroligt dumt för det är nuet som styr framtiden?


Men tillexempel.. vad som kan hända mig, min familj eller mina vänner, eller om man får tillräckligt bra betyg för att kunna få den utbildning man vill få, eller ja..tänk efter själva, oroar ni er aldrig för vad som ska hända i framtiden?


Jag kan också oroa mig över att jag ska göra dåliga beslut eller något liknande, även om det sägs att man lär sig av sina misstag så menar jag större saker, man vet aldrig...Gäller att tänka efter ordentligt innan man tar sina beslut.


Sen allt detta med själva jorden, kommer den gå under 2012 som alla säger, eller är det bara bullshit? Vem vet.. men dagen innan det sägs att den ska gå under, ska jag fan ha gjort det mesta jag velat göra.

Menmen, får väll se vad som händer & fötter^^

vad tror ni,skitsnack eller ej? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards