aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 17 april 2011 19:07

Det var något jag skulle skriva om....men glömde det....toppen ju.

återkommer senare när jag kommer på det eller när jag har något vettigt att skriva om ;O

Av 'alice forsberg - 17 april 2011 18:34

Såg precis en hemsk film.

 vet inte hur man ska beskriva det, men fy man blir verkligen tagen av den filmen..Om ni förstår?

Satt helt allvarlig och stirrade in i skärmen, men man känner sig så..äh jag vet inte, titta på filmen själva, så får ni se.

Eller googla , och läs om den!


btw, filmen heter:

Säg att du älskar mig


Av 'alice forsberg - 17 april 2011 16:56

Kan ju börja med att säga att detta internet har seriöst psykade problem, först funkar det prima bra, men neeej helt plötsligt ska det inte fungera alls!?

Får lite seriösa ryck på det, faktiskt..Iom att det inte fungerade igårkväll eller imorse...damp!


Men nu fungerar det, och får väll se hur länge det gör det, haha ville bara att ni skulle veta det..

Men iaf..


idag var vi på stranden och stekte oss ett tag, sen gick vi & käka glass hähäh sen till hotellet nu igen och snart ska jag in i duschen tänkte jag.

Juste, skulle ju visa mer vad jag köpte, men neeeeeej den bilden ska såklaaaaaaart försvinna................ så får visa det med vad jag hade på mig igårkväll istället!

sjukt dåliga bilder,men ajaaa!

   

vit tunika & sån sjal ^^

Av 'alice forsberg - 16 april 2011 18:52

Hejhej!


Sitter o lyssnar på musik & ska snart in i duschen och sen göra vid mig och sånt nivet, känner att jag inte mår toppenbra faktiskt, lite smått yr..

Idag när vi var på stranden skulle jag resa mig upp, haha hela världenguuungaaaade, sjukt creepy! ;S


Aja.. Idag är det lördag, vilket betyder att det är 3 hela dagar kvar, för på onsdag åker vi från hotellet vid nio på morgonen.

Det är  många jag saknar faktiskt, ska bli härligt att komma hem samtidigt som jag gärna skulle stannat minst en vecka till, bara om folket var hääääär! :D


Haha, ngn steeeeeek-bild sen innan:

 

Av 'alice forsberg - 16 april 2011 11:21

Godmorgon, eller vad man ska skriva haha..Vaknade för ett tag sedan, käkade frulle och sen ska jag snart leta upp solkrämen och sen blir det att gå till stranden!

Riktigt fint väder idag, inte ett enda moln och soooool :D


Internet fungerade inte igår, precis lagom till när jag skulle blogga och lägga in bilderna på det jag handlat..Men aja , får väll göra det nu istället!

hääääääär kommer de :


 

svårt o fota shorts ;o

 

4 linnen

 

armband

   nagellack o ansiktstvål   en bh & två såna saker hähä


HAR 3 SAKER TILL ATT VISA men internet laggar..så det får bli att jag visar det i eftermiddag! :o

Av 'alice forsberg - 15 april 2011 19:18

Hej!

är sur just nu haha, skrev nyss ett inlägg...men NEEEEj , då ska internet få särdamp och inte fungera så hela skiten avslutas...-.-

Gör väll ett nytt försök då!


Eftersom det inte blev så mycket sol idag, bestämde vi oss för att gå på en shoppingrunda istället, handlade inte så värst mycket, men ändå en del!
Kan visa bilder sen hehe, blev nog över tvåtusen kronor..oopsi men fint vare! :D


Har förövrigt snackat med emma ett tag precis och ska snart fortsätta med det, och sen blir det att hoppa in i duschen och sen blir det inte att gå ut o käka på någon restaurang, vi skulle tydligen käka här på hotellet ikv, blir nog bra det också! haha fritidsresor..xd


Hörs senare, då antagligen med bilderna på det jag köpte.


Av 'alice forsberg - 15 april 2011 11:31

Hej!


Vaknade för ett tag sedan, då käkade vi frulle och nu ska vi snart dra ner till stranden tror jag, inte så strålande väder idag om man säger så, men solen är ändå framme!


Kollade nyss aftonbladet och såg att det skulle bli "sommarvärme" i påskveckan, och i påskhelgen.

Perfekt, kommer ju hem på torsdagen innan dess !

   

Av 'alice forsberg - 14 april 2011 19:16

Helu!


Har nyss duschat & ska snart föna håret och just nu snackar jag med emma, iofs bara på msn, men bättre än inget haha!

Vi planerar lite inför de dagarna som är kvar av lovet, när jag är hemma igen!

haha, den ploppen är rosa..inte så snyggt men jag tappade den silvriga härom dagen..  xd

Ovido - Quiz & Flashcards