aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 6 april 2011 21:00

Denna "dag 10" nivet..jag gör ju de där dagarna som ni säker vet, men iaf.

Idag var det "en bild på mig och vad jag hade på mig"

- orkar inte fota nu, har en extrem huvudvärk och har haft det nästan hela dagen i skolan.


Men kan i alla fall berätta lite om dagen haha.


Först skola och när vi egentligen skulle haft So, städade vi klassrummet och No rummet, så helt plötsligt fick alla lite överenergi och börja skvätta vatten på varran, men sen helt plötsligt kommer oskar & dränker ner hela mitt ansikte, hår och kläder med vatten som det var något rengöringsmedel i, smakade bokstavligen skit och sen var jag såååååååå vacker resten av dagen.....

Min mobil blev också helt fuckad så den knappen på mobilen funkar inte, och den har lite allmänt ryck..tack oskar, men jaja det fixar sig xd


sen hem med emma och vi drog ut i det omgjorda garaget haha, och dunka musik osv, sen gick vi in och vid 8 stack hon hem, nu ska jag snart plugga men orkar inte egentligen..

kemi prov på fredag -.-

   

duktiga på att torka bord iaf :)

   haha, lagom skrattanfall jag fick när merdan satt o fjanta sig..aja

Av 'alice forsberg - 6 april 2011 07:18

Godmorgon!


Har precis duschat  & fönat håret och ska snart platta det hähä.

Var för lat/trött igår...  

För en gångs skull är jag hungrig nu på morgonen, har nästan aldrig varit det en skoldag! :o


Hörs senare   

Av 'alice forsberg - 5 april 2011 21:58

Hej!


Är otroligt trött, och inte alls på humör.

Vet inte riktigt hur jag ska känna mig egentligen men jaja, måste duscha nu innan jag somnar^

De flesta där ute med datan framför näsan får ha det så bra, men vissa andra kan ju ha motsatsen


godnatt


__

Längtan ut är inte så stark som längtan hem

lite sådär fina, underbara , perfekta ord får avsluta denna dag.

Av 'alice forsberg - 5 april 2011 21:49

Kan inte förstå mig på det. Verkligen inte.

Men nu är det som det är & det kan jag inte ändra på, tyvärr.

  

Av 'alice forsberg - 5 april 2011 21:05

Hejhej!


Som jag skrev innan så snackade jag med Maha i tele ganska precis.

Nu ska jag snart ner och kolla teve tror jag , men först ska jag duscha, om jag orkar resa mig här ifrån , men ja, det får jag göra ju ;)


Vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva om ...hmmm haha har 2 stycken bilder att visa sen i lördags hos emma :D 

   haha för jävla härligt att mitt huve inte kom med -.-

älskar att emma snear sönder  :')     

& älskar också min underbart fina frisyr,  fast ne

Av 'alice forsberg - 5 april 2011 20:59

Update: Har precis snackat med Maha i tele i en halvtimme.

Sjukt längesen! iloveyou.



Av 'alice forsberg - 5 april 2011 19:55

Hej!


Har nyss ätit men aaaaaaaaaaaaaaaaaja det vill ni ändån inte veta något om, och innan var jag i skolan som ni säkert redan också vet om, sen pluggade jag lite kemi.


Just nu spelas det någon otroligt dålig låt från min spotify lista, ingenaning om vilken det är men den ska bort när jag skrivit klart detta hur som helst.


Justdet, glömde skriva att matteprovet som var idag gick inte superbra,om man säger så..ahaha men jaja, löser sig.


Imorgon kommer jag inte ihåg vad jag skulle göra, återkommer när jag vet det & när jag vet något någorlunda intressant att skriva om..!


Av 'alice forsberg - 5 april 2011 15:47

    

  jag älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards