aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 4 april 2011 21:56

Hellu!


Usch har nyss fått en hjärtattack, i alla fall nära på.

Såg en spindel där nere i hallen, typ 2/3 cm bred, jag SKREK som en..jag vet inte vad och jag började nästan böla, haha jag har en ENOORM fobi mot spindlar!!

fyy, pappa fick ta hand om den medans jag sprang upp på mitt rum och jag tänker INTE sätta ner mina fötter på golvet förräns...imorgon 

behöver bara flytta mig en meter så är jag i sängen! superduper bra.


Innan var jag som sagt hos emma, om ni vill veta något kan ni fråga mig så skriver/säger jag till er om jag vill berätta eller ej.

Sen vid halv nio var jag hemma och då käkade jag lite och bara läste igenom matten haha, det får gå som det går på provet imorgon^¨


nu ska jag snart HOPPA till sängen, sen försöka sova...

godnatt

Av 'alice forsberg - 4 april 2011 16:23

Hejhej!


Har nyss pluggat superlite, orkade inte mer än i tjugo minuter haha..

Men faktiskt så pluggade jag och emma tillsammans, men i alla fall..


I skolan hände det vanliga, lektioner, flumm och allt möjligt. Sen vänta ett tag på emma tills halv tre sen dra hem till mig och då plugga liiiiite, har matteprov imorgon och har inte pluggat något alls..oouupsi!

Får göra det senare ikväll.


Snart ska jag och emma faktiskt cykla hem till henne och där ska vi förbereda lite för ikväll haha, vad ska hända ikväll undrar ni då ju  såklart?

-Det ska ingen veta, för då vet alla det så småningom. så det är jag tyvärr tyst om.


Men är väll hemma runt nio eller något, då ska jag plugga vidade och så ska jag göra min franska läxa också..ÖÖh, vi höres! :D


hahahahhaaa så mobbad bild eller något, ser ut som jag har 3 meter brett huve :D  

Av 'alice forsberg - 4 april 2011 16:12

Haha har en del dåliga vanor faktiskt


Den ena är att jag blir så sjukt bitchig av mig när jag väl blir sur eller lätt irriterad.

Som om någon lärare säger till mig att tillexempel  ta av mig mina skor eller spotta ut mitt tuggummi eller att sluta snacka på lektionerna eller lägga ner mobilen, så ska jag alltid argumentera mig tills jag får som jag vill eller tills dom glömmer bort att jag tillexempel har mina skor på mig eller att jag fortfarande har tuggummi i munnen haha..

Kanske inte den mest allvarliga hemska vanan, men ja..störande för andra kanske?


Sen är det ju tillexempel också att jag oftast inte kan vara seriös, eller jo om jag verkligen vill diskutera något om jag är irriterad är jag fullt allvarlig men om jag bara snackar helt vanligt så ska jag alltid börja skratta åt mig själv om jag gör något knasigt medans jag snackar eller ska jag alltid ändra min röst ibland när jag säger något ord som låter som något min mormor skulle kunna säga haha!


Men ja..det var nog några av de "dåliga" vanorna jag har, sen är det ju också en massa småsaker som man gör i vardagen som man kanske inte upprepar ;)

Av 'alice forsberg - 3 april 2011 22:19

Nu ska jag snart ta bort mascaran sen ska jag ta en panodil, sen lägga mig i sängen och lyssna på musik.

Har så jävla ont i magen och i huvudet, fyy..

Vill bara sova egentligen men är inte trött så det funkar ju inte..men lär väll somna efter ett tag i alla fall.


Imorgon följer jag nog med emma hem efter skolan istället, och pluggar där.

godnatt på er.

Av 'alice forsberg - 3 april 2011 20:21

Hehe, provade ett par shorts idag.. blev såhäääääär sugen på att bara köpa dom och sen gå ut med dom för jag vill verkligen ha sommar nu!

Men hade nog frusit..bara nio grader ute -.-

Men erkänn..man blir lite sugen på sommarlov och värme när man kollar ut och det är strålande sol ute..?

  blommiga & fina, men dom blev ikke mina..inte idag i alla fall


Av 'alice forsberg - 3 april 2011 20:11

Hej!


Idag åkte jag och emma till väla efter att vi gjort vid oss lite, handlade inget alls idag, känner mig duktig!

Måste spara mina pengar till thailand och allt! Men tror jag kommer åka dit eller i alla fall till något annat köpcentrum snart igen och shoppa lite..älskar det! :D


Sen åkte vi hem till Emma när dom stängde och sen en sak som jag inte ska skriva här, ( ohh så mycket ni inte vet "om mig" som hänt den senaste tiden alltså! ) sen hem till mig själv och äta och städa undan på mitt rum lite, och nu ska jag snart fortsätta med det.


Imorgon börjar jag klockan nio i skolan, sen på eftermiddagen ska jag hem och plugga till matteprovet som är på tisdag, haha kanske dax att börja imorgon då..sen på kvällen ska jag hem till emma.

Mer får ni inte veta :)

haha så sjukt oseriösa  

Av 'alice forsberg - 3 april 2011 20:04

Om jag fick en miljon, bara sådär..skulle jag förstås gå på världens shopping runda i Paris eller något.

Sen skulle jag såklart spara en del och kanske skänka bort lite till behövande.

Men hade i alla fall sparat det mesta, ränta nivet :)


Tänk bara om jag skulle få en miljon en dag, tror jag hade svimmat för en kort stund, sen köpt min flygbiljett till Paris.

Av 'alice forsberg - 3 april 2011 12:26

Hejhej!


Igår blev det ju urusel update!

Men vaknade hos emma vid nio tiden, sen käkade vi frulle och sen hände en liten sak som jag inte tänker skriva här av vissa skäl.

Sen åkte jag och emma hem till mig och gjorde vid oss, sen drog vi oss till harlyckan och kollade match.


Efter det gick vi till netto och  köpe gummiband hahah, vet inte varför egentligen..sen gick vi till  brunnen och köpte lite dricka och sånt till kvällen.

Sen gick vi hem till mig och träffade oskar ett tag, han stack vid nio och då käkade jag och emma lite, sen träffade vi lite folk och sen vid tolv tror jag, gick vi hem.


Vi somnade väldigt sent haha, så vi vaknade för ungefär en timme sedan.


Idag vet jag inte alls vad som ska göras, får se vad som händer antagligen. 

 


  

Ovido - Quiz & Flashcards