aliceforsberg's

Alla inlägg under april 2011

Av 'alice forsberg - 14 april 2011 17:53

Hejhej!


Sitter på hotellrummet och har precis varit på stranden, sjukt skönt med värme, men man dör ju nästan när det inte blåser och man ligger där och steker sig...haha!

Idag har det varit upp mot 29 grader tror jag, och soooooool!

Det är fortfarande sol ute, inte ett enda moln, men inte lika varmt just nu .


Imorgon blir det väll samma sak som idag, gå upp, käka frulle, smörja in sig och sen ner mot stranden 2/3 timmar osv.


Snart ska jag in i duschen och sen blir det att kanske kolla lite  i affärerna och senare käka något.



När jag kommer hem till sverige efter denna veckan..då jävlar.

hahah denna bilden är sen i cypern, olivias madrass är uppblåst och fin, medans jag hade lite svårt för att blåsa upp min....haha!  

Av 'alice forsberg - 13 april 2011 22:18

Hej!


Har nyss varit ute & gått en liten runda och vi handlade lite i affären innan också hähä, vi var också och käkade lite, inte så hungriga precis..


Nu ska jag kolla på  i taket lyser stjärnorna , men först ska jag snacka lite msn med folk och läsa min käre tidning :D


Atm sitter jag och lökar sönder, är så himla varmt så jag håller på och dö, nästan.

   perfa, nästan

Av 'alice forsberg - 13 april 2011 17:02

Hallåja!


Sitter på hotell rummet och tar det lugnt.

Lyckades sova 3 timmar inatt innan vi åkte, på grund av att..jag inte mådde så bra, om man säger så.


Vid halv 4 åkte vi mot flygplatsen och sen tog det 5 timmar o flyga hit till Gran Canaria.

När vi kom fram till hotellet där vi ska bo i en vecka, väntade vi ett tag på rummet som höll på att städas, och jag hade jogging byxor & tjocktröja på mig så jag satt där i recceptionen bänkad framför fläkten hela tiden haha!
Sen gick vi in till rummet och packade upp lite, och sen gick vi och åt lunch och sen gick vi hit till hotellet igen.


Snart ska jag duscha och sen ikväll går vi väll ut en runda och kollar lite och sen käkar vi kanske något  senare, och sen till hotellrummet & soooova!


jag saknar redan dig, emma persson, hoppas du sett mitt sms jag skickade till dig inatt, du måste in på msn så snabbt som möjligt! §

Av 'alice forsberg - 12 april 2011 22:29

Packar ner datorn nu, jag bloggar mer när jag är framme på Gran Canaria.

Finns gratis internet på rummen så ja.. vi hörs!
hoppas jag inte dör på flyget haha

puss på er! 

Av 'alice forsberg - 12 april 2011 21:19

Hejhej!


Sitter i mitt rum o lyssnar på musik och tänker om det är något jag glömt tills imorgon när jag åker...

Tror inte det faktiskt, har nog det mesta :)

Men en "sak" jag glömt ta med är emma, fy jag är verkligen beroende av den människan, älskar dig så otroligt mycket hjärtat.


För er som inte vet om det, så kommer jag hem den 20 april ungefär vid 20:00.


haha , jag & emma innan träning :D  


Av 'alice forsberg - 12 april 2011 16:40

Hej!


Igår hade jag varken ork eller lust till att blogga, var på allmänt dåååligt humör och ja.. så det blev bara inte något bloggande..


Men igår var jag och emma ute ett tag, sen stack hon hem.


Sen idag vaknade jag och hade verkligen inte alls lust att gå upp ur sängen, var så sjukt trött så trodde jag skulle somna när jag stod framför speglen haha!

I skolan hade jag bara tre lektioner, slöjd, matte och sen musik, efter det slutade jag, vilket var vid 12.

Då drog jag och emma till väla eftersom hon också slutade vid 12, där käkade vi glass och tittade på en ny mobil till henne :D

Sen åkte vi hem och bakade hahaaha, och nu har jag packat lite och ska fortsätta med det nu snart, sen blir det träning.


ÅKER INATT  :o

vid halv 4 ska jag upp och "hoppa" enligt mamma, tror snarare det blir "upp och gå som en sengångare"

haha, vi hörs senare!

   sååå sant...tyvärr

Av 'alice forsberg - 10 april 2011 22:28

Hejhej!


Nu ska jag snart ta bort mascaran och sen lägga mig i sängen & lyssna på musik eller kolla film , har inte bestämt mig än haha.


Imorgon klockan åtta tror jag det var, kommer emma till mig sen gör vi vid oss och sen drar vi oss till skolan!

Vi båda börjar klockan nio så..


Skriver mer imorgon efter skolan eller före, får se haha.

godnatt på er!

Av 'alice forsberg - 10 april 2011 19:59

Härligt, 1-0 till HIF.


Men i alla fall, jag och emma stack ju till olympia innan, där träffade vi lite folk först, sen gick jag och emma och satte oss, sen efter 45 minuter gick vi upp till 36an och satt/stod där med massa folk, haha robin, såååå sjukt random han är! ;d


Sen stack vi hem och jag käkade för jag höll på att dö så hungrig jag var, och sen städade jag undan lite på mitt gamla rum och nu sitter jag här i mitt nya finfina rum och har precis visat pappa en soffa och en lampa som jag vill ha här inne i rummet, great ! 

         urusla mobilbilder, men alltid något §

Ovido - Quiz & Flashcards