aliceforsberg's

Alla inlägg under maj 2011

Av 'alice forsberg - 1 maj 2011 22:16

Hejhej.


Nu tänkte jag dra mig till soffan & kolla en film, vetinte riktigt än vilken det blir..

Menmen, blir nog bra hur som helst.


Imorgon börjar jag klockan 9 & jag tror Emma kommer till mig innan dess. Sen drar vi oss till skolan tillsammans.


godnatt på er!

haha bara älskar denna bilden, med emma i bakgrunden som lixom "jag mååååååste komma med på denna bilden"  

Av 'alice forsberg - 1 maj 2011 20:24

Hej!


Jag har verkligen inte varit vid datorn idag eller igår kväll, vilket är orsaken till min urusla uppdatering.


Men som jag skrev igår, åkte jag, Emma & Ellinor in till stan och där var vi först på gröningen och där träffade vi massor av folk, sen gick vi in mot tivolit och träffade ännu fler folk, riktigt fattigt tivoli men otroligt roligt att träffa massor av folk!

Både gamla & nya kontakter träffade vi igår.

Tack för den kvällen allihopa ;)


Idag vaknade jag och Emma vid nio tiden, då gick vi upp och gjorde vid oss och sen stack vi mot harlyckan och kollade match.

Sedan hem till Emma och städa upp på hennes rum lite, och sen hem till mig igen och nästan direkt stack vi mot elineberg och där träffade vi på Elias.

Sen nu sitter jag här när Emma har cyklat hem, och ska snart in i duschen.


På tisdag sover jag hos emma, för på onsdag har vi studiedag. Och på onsdag morgon åker vi förmodligen till Ullared med hennes pappa!

På tisdag fyller även emma år..haha ska absolut inte ge igen när det gäller äggning...inte alls......!

   haha påväg ner till stan igårkväll! 

Ovido - Quiz & Flashcards