aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

-Det finns alltid någonting att leva för

Av 'alice forsberg - 1 maj 2011 20:24

Hej!


Jag har verkligen inte varit vid datorn idag eller igår kväll, vilket är orsaken till min urusla uppdatering.


Men som jag skrev igår, åkte jag, Emma & Ellinor in till stan och där var vi först på gröningen och där träffade vi massor av folk, sen gick vi in mot tivolit och träffade ännu fler folk, riktigt fattigt tivoli men otroligt roligt att träffa massor av folk!

Både gamla & nya kontakter träffade vi igår.

Tack för den kvällen allihopa ;)


Idag vaknade jag och Emma vid nio tiden, då gick vi upp och gjorde vid oss och sen stack vi mot harlyckan och kollade match.

Sedan hem till Emma och städa upp på hennes rum lite, och sen hem till mig igen och nästan direkt stack vi mot elineberg och där träffade vi på Elias.

Sen nu sitter jag här när Emma har cyklat hem, och ska snart in i duschen.


På tisdag sover jag hos emma, för på onsdag har vi studiedag. Och på onsdag morgon åker vi förmodligen till Ullared med hennes pappa!

På tisdag fyller även emma år..haha ska absolut inte ge igen när det gäller äggning...inte alls......!

   haha påväg ner till stan igårkväll! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards