aliceforsberg's

Alla inlägg under maj 2011

Av 'alice forsberg - 19 maj 2011 22:22

Wiho, ingen mensvärk längre. Inte just nu, så gratulera mig gärna :)


Ändrare planer. Imorgon efter skolan drar jag hem till Emma, sen vid sju drar vi på matchen. Tjej-dagen skiter vi i. 

För allas info, alltså haha.


Nu ska jag kolla teve ett tag, sen lär jag väll somna.

Godnatt på er !
 

Av 'alice forsberg - 19 maj 2011 21:01

Imorgon: Skola, HIF-tjejdag + match 
Lördag: Emma , inte en aning om vad vi ska göra ?
Söndag: Kanske upp till Göteborg, beror på vädret



 Härlig bild sedan cypern 2010. Här sitter jag, olivia, emma W, och philip på en bananbåt. Såklart jag längst fram..och får såklart mest vatten i hela huvudet när vi åker, och skriker som en gris medans olivias farsa filmar. FINT !! 

Men saknar det.. den resan var oförglömlig!

Av 'alice forsberg - 19 maj 2011 20:23

Hejsan!


Har precis käkat lite med hela familjen haha, inte ofta det händer kan jag ju säga.

Snart ska jag ner & käka jordgubbar tänkte jag haha.


Kan också meddela att jag har världens mensvärk, gashhhh...............

Haha idag i skolan satt jag på engelskan och fick KRAMP, trodde jag skulle dö, vek mig dubbel hehe, och såklart ska man inte ha panodil eller något annat knark med sig,SÅKLART.

Jaja, ni intresserar er inte av det hur som helst? haha.


Efter skolan nästan, stack jag hem till Emma och sen vid fem gick jag hem.  Då städade jag mitt rum som åter igen såg förjävligt ut, men som nu är skinande (nästan) rent ! :D


Nuuuu ska jag ner & ta en panodil och känna mig ännu mer konstig än vad jag redan känner mig.

Ena stunden överlycklig, andra världens ledsnaste människa.

Ena stunden mår jag superbra, andra tror jag att jag ska spy.

Jaja, skriver mer sen.


Av 'alice forsberg - 18 maj 2011 22:15

Hej :D


Har nyss duschat & ska snart fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon haha, blir så himla stressad på morgonen annars..


Men i alla fall, idag var jag först i skolan, sedan hem och plugga lite, sedan hem till Emma och där städade vi & sedan pluggade vi lite.

Sen träffade vi Lowe.

  

Var hemma runt 8, då käkade jag lite & sen pluggade jag lite engelskaglosor haha, kan ju inte säga att jag kan dom precis.

Men aja, löser sig haha :D


Nu ska jag stänga datan & sen nanna om någon timme.

Godnatt på er.


   småhärlig bild sen Gran Canaria..

Av 'alice forsberg - 18 maj 2011 20:29

Oj. Det bara råkade bli så..

shit


 

Av 'alice forsberg - 17 maj 2011 22:21

Hallå!


Idag finns det inte så mycket intressant att skriva om, i skolan hade vi bland annat slöjd, musik & fysik, det är väll det jag kommer ihåg haha.

Jag & några till kom fram till att vi skulle sjunga på skolavslutningen, mjo juste ja.. Aja, blir nog bra ! 


Ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt, jo har fotat lite, så nuuuuu kan jag lägga in en bild efter varje inlägg.

I alla fall för några stycken inlägg hihi :D


Nu ska jag in i duschen, sen föna & inte platta håret, ska ha "våfflat" hår imorgon, precis som på bilden som kommer i slutet av detta inlägg! :D


Imorgon blir det nog hem & plugga efter skolan, men inget är 100 % säkert, än! 


   har en annan version av denna bilden som en annan liten filur gjorde, men tror ändån min version var bäst..om man tänker på stavning haha..

Av 'alice forsberg - 16 maj 2011 22:27

JAG MÅSTE FOTA NYA BILDER, MIN BLOGG ÄR JU TRÅKIGARE ÄN EN FRANSKA LEKTION PÅ EN FREDAGS EFTERMIDDAG



FY PÅ MIG, FY


 

Alltså, denna unge.. 

SÅ OTROLIGT SÖT , RIGHT ?! 

En liten dennis på denna bild, även kallad pottan*


Av 'alice forsberg - 16 maj 2011 22:09

UÄH usel uppdatering !


Har ändå inte gjort något speciellt roligt haha, först skolan & efter de, stack jag hem och tog det lugnt ett tag.


Sen stack jag till Olivia och vi snackade och lite sådant :D

Sen hem och städa mitt rum som såg förjävligt ut, men nu är det hyffsat fint igen haha.


Imorgon ska jag....kommer inte ihåg haha, tror jag ska börja plugga till matteprovet, sen till fysikprovet och till engelskaprovet...Men nej, det tar vi senare, nästa vecka hehe.



INTE SUPER LÅNGT KVAR TILL SOMMARLOV NU!! 


    gammal, whatever

Ovido - Quiz & Flashcards