aliceforsberg's

Alla inlägg under maj 2011

Av 'alice forsberg - 26 maj 2011 07:52

Godmorgon!


Nu ska jag snart ruuuuuuusa iväg mot skolan tänkte jag.

Men såg att jag hade 3 minuter på mig att blogga, så varför inte? :D


somnade hyffsat tidigt igårkväll, BRA GJORT alice! :D


Idag är det ju torsdag..

vilket betyder att vi har engelska nu på morgonen sen svenska.......


Oj vad tiden gick snabbt haha, måste dra nu.. 

skriver mer i eftermiddag / ikväll.


   skorna/love


Av 'alice forsberg - 25 maj 2011 22:16

Nu ska jag stänga av datan & sen ska jag plugga lite engelska och sen ska jag nog försöka sova.


Snart helg & ännu bättre..


Snart sommarlov !

Otroligt skönt.


 

Av 'alice forsberg - 25 maj 2011 19:56

Måste ta det lugnt.

Stressad & allt känns bara helt rörigt i mitt liv just nu.

Konflikter hit & dit, plugg hit & dit, missförstånd hit & dit och så vidare.

Det tar på en, verkligen..



Av 'alice forsberg - 25 maj 2011 19:43

Hallåja ! 


Finns inte så mycket att berätta om min dag faktiskt.

Skola, matteprov....... får väll se hur det gick wäh ;(


Menmen.. sen efter skolan stack jag hem och la mig i soffan ett tag, hade såhääääääääääär ont i magen, men det är inte så farligt just nu.


Ska snart ta en dusch & sen städa upp på rummet och sen ska jag sova!


Har själv märkt att jag måste sova mer.. Är hur trött som helst på dagarna, orkar knappt lyssna på lektionerna, orkar inte göra någonting & är sur.

Så dax att börja sova minst 1 timme till ;)


Och ska inte somna vid halv 1 när det är skola..som jag brukar, nej nej & nej!


Juste.... 

   

- Jo, såklart kan jag det!


Här har ni :



ang. skorna: lagom klack så man kan ha dom lite överallt, i skolan tillexempel, perfa!

Av 'alice forsberg - 24 maj 2011 21:02

Hejhej!


Öh, usel uppdatering ;(

Men är inte vid datorn på morgnarna, bara kolla facebook supernabbt & musik, hinner inte något annat, som tillexempel att blogga på morgnarna innan skolan ju..

Men hur som helst, idag:


Först hade vi slöjd, haha Bengt som är "träet" (läraren) är bara fööööööör cool, nästan


Han är ju på MIN SIDA, första gången någonsin en lärare är på min sida :o


Han bara " alice du ser trött ut "

jag bara: "mhmm... haaaaatar träslööööööjd också "
han: "hahah, jag kan fixa din träbit nu, så kan du bara fila på den lite, så blir det som ett MVG"

jag : "JAAAATACK *glad & pigg*"


10 min senare......."NÄR SLUTAR VIIII? *halv sover* "


haha, awesome


efter skolan gick jag hem till emma, sen till väla, för emma skulle klippa sig, haha så söt hon blev :')


Jag handlade lite.. ett par skor, en kofta & en bikini.

FINT !! :D


sen nu hem och SKA PLUGGA...MATTEPROV IMORGON...DÖDA MIG !! 




Av 'alice forsberg - 23 maj 2011 18:57

Hejhej!


Hm....sitter här & diskuterar med olivia, OM ATT VI HAR LÅTBRIST, helt seriöst.. man spyr ju nästan på vissa låtar som är SÅ SJUKT "ut lyssnade" eller vad man ska säga, åhhh :o


Men hittade en lite småmysig/bra låt precis hehehe, får väll lyssna på den hela kvällen så imorgon är väll den helt ut lyssnad, eller nej, ska inte göra det..


ska bara lyssna en eller kanske 2 gånger till på den, eller kanske 3 hehe... !


Snart ska jag käka lite & sen ska jag in till Olivias place och plugga, åh den jävlen fick mig att känna världens press på att plugga.....

gash, döda mig , värsta som finns är att plugga ;(

Menmen.. antar att det måste göras -.-




lyssna på denna, den är braaaaaaaaa :o

Av 'alice forsberg - 22 maj 2011 21:59

Hejhej på er :D


Öhh, urusel uppdatering..förlåt mig hehe.

Igår, kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, eller jo juste!

eller nej... glömt det.


Men idag vid halv 8 segade jag & emma upp oss ur sängen & sen åkte vi upp till Göteborg, vi var väll framme vid 12 ungefär, eller lite innan kanske.. Då shoppade vi lite och sen drog vi oss in på liseberg med några andra trevliga pågar haha, sjukt roligt faktiskt !

Längesen jag skrattade så otroligt mycket haha! Kommer nog få kramp i min mage snart känner jag haha :(

Men det är det såklart helt värt !


Haha, kan ju  påpeka att alla vi var så SJUKT SNYGGA PÅ ALLA FOTON som fotades när man åkte massa olika saker, haha sjukt hur mycket man kan skratta åt sånt :')


Vi var väll hemma runt 9 ungefär, och då duschade jag & nu ska jag snart städa undan sakerna jag bara slängt på golvet, och sen ska jag sooooooova, har ju knappt sovit något inatt! :o

Ajabaja, vi hörs.

   HAHA, wiho vad rolig bild.......Hann bara fota en bild med kameran innan den dog.....

men imorgon ska ni få se en video HAHA

Av 'alice forsberg - 21 maj 2011 12:08

Godmorgon :D


Öh.. Igår blev det inte någon vidare bra uppdatering haha.

Blev lite fler ändringar än vad jag visste själv haha.


Efter skolan stack jag & Emma ner till stan och vid olympia träffade vi Lowe, då var klockan runt halv 5 eller 5 ?

Vi gick runt vid olympia & in i någon random skog vid fotbollsplanerna haha.

Sen när klockan var runt 6, stack Lowe. så jag och Emma gick runder där lite tills klockan var ungefär halv 7, sen stack vi också in & kolla HIF. härligt, 1-0 !


Sen när vi kom hem vid 10, stack vi ut och träffade anton, jens & joel.

Dom hade fan snea saker för sig HAHAH, flabbade en hel del haha. Sen stack vi in till emma vid 1 ungefär, och sen vid halv 3 eller något la vi oss haha :D


 


Ovido - Quiz & Flashcards