aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

-Fyyyyy på mig

Av 'alice forsberg - 24 maj 2011 21:02

Hejhej!


Öh, usel uppdatering ;(

Men är inte vid datorn på morgnarna, bara kolla facebook supernabbt & musik, hinner inte något annat, som tillexempel att blogga på morgnarna innan skolan ju..

Men hur som helst, idag:


Först hade vi slöjd, haha Bengt som är "träet" (läraren) är bara fööööööör cool, nästan


Han är ju på MIN SIDA, första gången någonsin en lärare är på min sida :o


Han bara " alice du ser trött ut "

jag bara: "mhmm... haaaaatar träslööööööjd också "
han: "hahah, jag kan fixa din träbit nu, så kan du bara fila på den lite, så blir det som ett MVG"

jag : "JAAAATACK *glad & pigg*"


10 min senare......."NÄR SLUTAR VIIII? *halv sover* "


haha, awesome


efter skolan gick jag hem till emma, sen till väla, för emma skulle klippa sig, haha så söt hon blev :')


Jag handlade lite.. ett par skor, en kofta & en bikini.

FINT !! :D


sen nu hem och SKA PLUGGA...MATTEPROV IMORGON...DÖDA MIG !! 




 
 
Ingen bild

alexandra

25 maj 2011 17:09

kan du inte lägga upp bild på det du köpte?

'alice forsberg

25 maj 2011 18:44

såklart kan jag göra det, i nästa inlägg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards