aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

-Uselt

Av 'alice forsberg - 3 maj 2011 22:27

OJOJOJ, vad sägs om att uppdatera lite oftare..?

Uppdaterar ju otroligt sällan!

Men hinner inte ju, men ska försöka bättra mig.


min dag har väll varit helt okej. 

Först hade vi slöjd lektion i ungefär 5 minuter haha, sen ta bussen ner till stan för vi skulle kolla på någon film som var otroligt rolig!

Eller nej, ska inte ljuga, den var uuuuur usel , haha innan filmen ens börjat hade till och med en lärare somnat..!

Haha mitt under filmen hade jag och ellen så himla tråkigt så jag började slå ellen i huvudet med en flaska, och sen slog hon tillbaka, och så höll vi på ett tag hahaha!
Råkade även somna i ungefär 5 minuter.. nog första gången jag somnar när man e på bio... haha!


Sen hem till steffi och käka, och sen ha en lektion, och efter det hem till emma som fyller år idag!


Eftersom vi är lediga imorgon, blir det ullared på morgonen!

Emmas syrra har lovat att väcka oss vid kvart över 5 på morgonen.. och vi åker runt 6.

kommer dö, men jaja, vad gör man inte för ullared?
okej, lät lite lofffe..men ni hajjar? :))) 

   haha , ser ni hur sjukt gröööööönt? :o

var bara tvungen att fota ju ! 

   haha, bänkade eller? :o

 
 
Ingen bild

steffi:)

4 maj 2011 10:46

haha du spåra nte ut lite när ni slog varan med flaskorna
du väkte ju mig när du slog mig med den hahahaah XD<3

'alice forsberg

5 maj 2011 20:08

hahaha! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards