aliceforsberg's

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

-Love is a trick of the heart to fool the mind

Av 'alice forsberg - 25 april 2011 02:16

Hejhej!

Usch så himla otroligt uruuusel uppdatering, men har inte varit vid datorn så kanske inte så konstigt?

Idag har jag gjort en heeeel del faktiskt, lika bra att berätta allt så ni har något att läsa?


Jag & Emma vaknade vid halv tolv, då käkade vi godis till frukost för att vi inte orkade gå ner och fixa ordentlig frukost haha, lata..

Sen vid två gick vi två till ramlösa station och mötte Lowe & så var vi med honom ett tag, tills klockan fem då vi tre tog bussen till knutpunkten & där stack Lowe iväg för han skulle käka någonstans på gröningen med Jordan och någon till.

Så då gick jag och Emma också ner till gröningen efter ett tag & där träffade vi blandannat Ellinor, Julia,  Billy, Vigge, Alle & några som jag inte visste vilka de var.

Sen gick jag och Emma ner till hamnen & satt där ett tag, sedan kom morsan med käk så vi käkade lite där nere.

Sen till gröningen och loffa & träffa folk, sen där vid tio ungefär träffade vi Billy & några andra pågar haha, sen senare stack vi hemåt.


Sen nu ikväll har vi bara tagit det lugnt & för bara ett litet tag sedan var Pontus & Oscar utanför och snackade med oss ett tag när vi var ute på ballkongen och snackade, och nu ska vi snart hitta på något väll! 


-Så.. där har ni min dag, nästan i detalj!

   - mobilbild, finfin solnedgång

haha sött...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 'alice forsberg - 20 juni 2011 20:55

BLOGGAR FRÅN & MED NU PÅ DEVOTE.SE   min nya blogg hittar ni HÄR ...

Av 'alice forsberg - 15 juni 2011 17:08

ARGHHHHHHHHHHHH blogglusten är tappad :O   MEEN VET NI VAD ? imorgon vid 11 flyger planet iväg mot thailandddddddddddd !   Emma sover här inatt, sen vid 9 ska jag, emma, pappa, mamma, bror & hans brud, vara på knutan och ta båten över til...

Av 'alice forsberg - 12 juni 2011 00:00


Gooooo kväll !   kom nyss hem till emma eftersom vi varit ute med lite folk och så vidare. Idag har vi även packat lite, och då menar jag lite haha!   Menmen.. vår dag började med att vi gick och kollade på match vid 13.00, sen solade vi li...

Av 'alice forsberg - 11 juni 2011 00:05


Emma: *säger något, som jag inte lyssnar på*                  ( otroligt ointressant antagligen )Jag: Mmmhhm  Emma: och du lyssnade inte va?Jag: MhhmmEmma: snart kommer du säga "va?" -,-Jag: Va?  Emma: Juste.. Jag: vadå ? Emma : ... Jag: (?) ...

Av 'alice forsberg - 10 juni 2011 23:54


Hallååå! Öh, som ni märkt skrev jag inte alls i eftermiddags, för det orkade jag inte, helt enkelt haha.   Inte lönt att gå till skolan idag nästan, vid halv 10 hade vi "so lektion", den so lektionen gick ut på att ta sina böcker från skåpet & ...

Ovido - Quiz & Flashcards